Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

Cegah Sakit Jantung Dengan COQHealth

Cegah Sakit Jantung Dengan COQHealth

Assalamu'alaikum Wrmbth, Mazni harap anda semua sihat sihat belaka. Maklumlah lepas raya. Banyak allignment lari kan. Ni semua angkara open house dan jamuan tempat kerja. Nak buat macam mana kan, penuhi undangan kan wajib. Lepas tu makanan banyak. Berdosa tak makan. Membazir kan saudara syaitan.
Sihat dengan COQHealth SHaklee

Kih kih kih. Ye la sangat. Lepas raya banyak baju tak muat. Termasuklah dengan baju raya.. tahun lepas. Macam mana ni, masuk raya baru je tahun lepas punya dah tak boleh pakai. Berat badan yang turun semua masa raya dah melambung naik semula.

Stroke dan Shaklee COQhealth
Baju tak muat

Alamak.. Baju tak muatlah.. Nak butang pun susah.. Macam mana ek..

Kalau pasaran saham macam ni kayo kita. Tapi tulah, statistik kesihatan di Malaysia ni masa raya memang ramai orang meninggal. Satu sebab kemalangan. Satu lagi sebab makan. Makan mkan dan makan. Tahun ni je ada pak cik kenalan keluarga di Melaka.


Baru hari ni Mazni jumpa sihat beraya. Rancak berbual macam biasa. Tup tup keesokan harinya, dapat khabar dah meninggal dunia. Puncanya sakit jantung. Ini mesti penangan rendang dan makan bersantan lain.

Lemak dan COQHealth Shaklee

Sedap dan berlemak, citarasa rakyat Malaysia. Kerana Santan  dan lemak dalam makanan badan binasa ooi

Malaysia gemuk
Obesiti shaklee
Anak kita pun tak terkecuali. Kecil kecil dah obess
gemuk dan shaklee

Ngeri ngeri. Itulah ajal. Kita yang muda ni pun belum tentu hidup lebih lama dari mak ayah kita. Bila Allah nak panggil, siap sedialah dengan amalan masing masing. Tu yang hari hari kena doa pada Allah swt mati dalam Husnul Khatimah.

khasiat coqhealth shaklee

Kenapa nak risau sangat tentang kesihatan, hospital kan banyak? Anda belum tengok bil hospital lagi. Ramai yang bankrap sebab nak bayar bil perubatan yang tinggi. Betul. Ni Mazni beri statistik terbaru, kadar bankrap dari AKPK (Agensi Kaunseling dan Perancangan Kewangan).

Muflis

Dah lah jatuh sakit, lepas tu dibebani hutang pula. Apa nak jadi dengan anak dan kelaurga yang ditinggalkan. Kalau kita ada ambil takaful, alhamdulillah. Kalau tak? Risaukan.


Tak cukup dengan tu, penyakit jantung dan kencing manis ni diwariskan pada anak anak kita. Kalau kita kaya dan wariskan harta, mesti mereka suka. Kalau ada ilmu pula, boleh ajar anak cucu jadi usahawan dan orang berjaya.

Ahli Shaklee

Kalau banyak duit boleh wariskan harta. Kalau tak?

Tapi kalau kita wariskan penyakit nak kata macam mana ya? Hihihi~~ kan namanya cari penyakit. Pak cik husband Mazni bekas askar. Dulu masa muda memang lasak dan banyak aktiviti fizikal.


Masuk hutan, setiap hari lari bawak beg berisi batu. Lari pulak berbatu batu. Pencen je dari askar, duduk rumah. Buat bisnes ayam. Alhamdulillah, bisnes menjadi. Murah rezeki keluarganya.

Askar dan sakit jantung

Badan masa muda kena jaga. Tak semestinya muda sihat, tua pun sihat

Nama pun tauke ayam, hari hari makan ayam. Cuma tulah kan. Ayam sekarang ni mana sihat nak makan. Banyak hormon untuk cepatkan pembesaran. Makan sehari dua memang tak nampak kesan.


Masa bisnes tengah kencang, Allah boleh tarik bila bila masa saja. Ditakdirkan dengan penyakit kencing manis, kemudian datang pula penyakit jantung dan lain lain. Bila badan tak sihat, kerja pun dah tak boleh kuat macam dulu.


Sisa sisa hidup dihabiskan diatas tilam. Mata pun jadi buta. Risiko orang sakit kencing manis untuk buta ada 25 kali ganda lebih tinggi. Baru awal tahun lepas, arwah dikemput kembali menghadap sang pencipta.

Ayam dan Shaklee

Masa susah tu, isterinya yang berjuang cari rezeki teruskan perniagaan. Alhamdulillah searang anaknya pun dah besar, dah bekerja. Senang semula hidup mereka. Mazni insaf sangat bila hubby mazni cerita kisah mereka.


Nikmat sihat ni sangat besar, kalau dah sakit nak belajar susah, nak kerja susah. Nak sembahyang pun susah. Allahu Akbar. Banyak sangat yang hilang masa sakit ni.



Hargai kesihatan dengan COQHealth Shaklee
Kalaulah masa tu COQHealth ni dah berada dipasaran untuk masalah kencing manis, obesiti dan sakit jantung. Mungkin semua tu tak berlaku. Ini semua qada dan qadar, ketentuan Allah swt.

Sedarkah kita Nabi Muhammad SAW telah diriwayatkan bersabda

“Ada dua macam kenikmatan, yang keduanya itu disia-siakan oleh sebagian besar manusia, yaitu kesehatan dan waktu luang." (HR. Bukhari).

Allahu Akbar. Betapa besar kedua dua nikmat ini kerana tanpa tidak sedar, kita selalu lupa untuk menjaga dan memanfaatkannya dengan aktiviti yang tidak berfaedah.

Review shaklee

Buat sekarang. Jangan bertangguh jaga kesihatan
Sekaran kita ada pilihan, samada berusaha untuk sihat atau bersedia untuk sakit. Memang betul lambat laun kita akan mati, tapi meninggal dengan melakukan kebaikan lebih baik daripada terlantar sakit di katil bukan?

Bagi ibu yang sibuk bekerja macam kita ni, masa untuk bersenam memang kurang. Jadi pilihan yang ada kita boleh kawal makan dan ambil makanan berkhasiat.

Sihat dengan COQHealth Shaklee

Semua perkara baik perlukan komitmen dan pengorbanan untuk dicapai. No pain no gain. Kalau tak dipecahkan ruyung mana nak dapat sagunya

Kerja di Kuala Lumpur dan bandar besar lain boleh makan sihat ke? Restoran makanan segera berlambak disana sini. Harga pun lebih murah dari makan di kedai dan restoran.


Kalau kita makan di restoran pun, majoriti pengusaha menggunakan MSG dalam masakan, kasihan organ dalaman kita ni. Siang malam berusaha berikan yang terbaik untuk kegunaan semua sel dalam badan, tapi kalau makanan yang kita ambil pun banyak bahan kimia, kesan jangka panjang akan ditanggung kelak. Macam bom jangka.


Makanan yang murah pula banyak lemak dan minyak. Contohnya, nasi lemak dan roti canai. Bertambah sempit saluran darah kita dengan mendapan minyak. Secara tidak sedar, kita sedang menempah batu nisan setiap kali makan hidangan yang tidak sihat ini.

COQHealth Shaklee

Mazni nak berkongsi tentang manfaat mengambil COQHealth khusus untuk manjaga kesihatan jantung dan badan. Apa manfaatnya kepa pengguna COQHealth?



  1. Mengurangkan risiko penyakit jantung - menguatkan otot jantung untuk pam lebih darah keseluruh badan
  2. Mengurangkan berat badan - Sangat sesuai untuk mereka yang obesiti (berat badan berlebihan)
  3. Membantu melawan penyakit kanser - digunakan doktor untuk merawat kanser payudara
  4. Meningkatkan kesuburan lelaki - Pertambahan bilangan sperma 
Sperm COQHealth Shaklee

Terbukti melalui kajian, COQHealth membantu penghasilan sperma yang lebih berkualiti


Manfaat yang anda perolehi diatas pada 1 KAPSUL COQHealth seumpama memakan 28 CAWAN BROKOLI. Larat ke nak makan sendiri. Hihi~~


Majalah COQhealth Shaklee

Berapa Harga COQHealth Shaklee ni?

Harga runcit COQHealth adalah RM124. Nak murah lagi? Boleh je.
Caranya ialah

1) Jadi ahli. Harga Ahli Shaklee adalah lebih murah dari harga runcit. Banyak jimat tu. Macam mana nak jadi ahli Shaklee? Senang je. Baca link tu atau Hubungi Mazni 0192663791. 

Dengan yuran seumur hidup RM75, Banyak lagi kelebihan yang anda bakal perolehi selain harga ahli.

2) Hubungi Mazni, kita untuk penjelasan lanjut dan mendaftar menjadi ahli

Mazni doakan kita semua dipelihara Allah agar sentiasa berada dalam keadaan sihat dan sejahera.

"Ya Allah ya rahman


Kami memohon ampun atas kelalaian kami


Ya Allah, kaulah maha pemberi rezeki


Rezekikan kami dengan nikmat kesihatan


Agar kami dapat bekerja mencari rezeki yang halal


Dan dapat beribadat kepadamu dengan mudah


Ya Allah, kau berikanlah kesihatan dan kesembuhan


Terhadap kami


Amin ya Rabbal Alamin"


Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:


Call / Whatsupp: 019-2653791 atau  0192663791 
ID Shaklee: 963860
Email: maznizazmi@gmail.com
FB: Mazni Azmi  bagi sebarang pertanyaan lanjut.
Like kami di Facebook Page: Ibu bijak keluarga sihat
mendapatkan KONSULTASI TERBAIK dan INFO PERCUMA

Apa pendapat anda tentang COQHealth Shaklee ? Suarakan pandangan anda dibawah. Terima kasih banyak banyak ya