Cara Makan Collagen Powder Shaklee | Kolagen Terbaik Di Pasaran

Cara Makan Collagen Powder Shaklee | Bagaimana Kulit Kembali Mulus Dan Gebu Seperti Bayi
collagen powder shaklee untuk kulit glowing berseri


cara makan collagen powder shaklee untuk kulit cantik

Assalamu'alaikum Wrmbth, Kawan kawan yang ada masalah kulit memang banyak berhabis duit. Mana taknya, produk itu ini dah guna, harga boleh tahan tapi masih tak nampak kesannya lagi. Produk kecantikan ni ada yang jenis bahan kimia dan semulajadi, kena pilih betul betul ek.


cara makan collagen powder shaklee terbaik dipasaran malaysia

Salah satu cara  kawan kawan boleh dapatkan kulit cantik dari dalam, makan collagen powder Shaklee

Macam mana cara makan collagen powder Shaklee supaya dapat hasil terbaik? Insyaallah akan Mazni kongsikan kejap lagi.

Artikel Ini Akan Membantu Kawan Kawan Untuk
1. Bagaimana Makan Kolagen Shaklee Supaya Hasil Terbaik. 
2. Apa Beza Collagen Powder Keluaran Shaklee Dengan Brand Lain
Selalu ni orang makan kolagen untuk kulit lagi cantik. Kulit kita ni memang dah ada kolagen sari lahir lagi. Masa lahir kolagen dalam kulit sangat banyak. Sebab tu kulit baby sangat cantik dan mulus.

Bila kita makin besar, kuantiti kolagen merosot, sebab tu kulit kelihatan kusam dan tak bermaya. Berita baiknya, kolagen ni boleh digantikan dengan pemakanan yang seimbang.

Zat seperti vitamin c dan zink akan membantu kolagen baru dihasilkan untuk kulit kita glowing dan berseri. Kawan kawan pun nak jaga penampilan diri kan, masalahnya kesedaran kita nak jaga kecantikan ni datang lambat.

Bila kulit dah berjeragat dan penuh jerawat, nak pulihkan semula seri tu memang boleh, ni yang Mazni nak kongsi dengan  kawan kawan hari ni.
cara makan collagen powder shaklee terbaik di pasaran
Cara Makan Collagen Powder Shaklee Untuk Hasil Terbaik
1. Cara makannya senang je. Collagen ni dalam bentuk serbuk dan boleh dibancuh dengan minuman.
2. Kawan kawan boleh campur dengan jus, air coklat dan sebagainya dan minum macam biasa.
3. Ambil sehari satu satchet saja. Terpulang pada kawan kawan nak minum sekaligus atau satu sachet untuk 3 kali makan.

Apa Beza Collagen Shaklee Dengan Jenama Lain?
Kolagen ni ada banyak sumber, dari tumbuhan, haiwan dan ikan. Kolagen tumbuhan lebih murah tapi penyerapan badan lambat dan kurang. Kolagen dari haiwan pula dari sumber ayam, lembu dan babi. Memang susah nak beza halal dan haram.

Collagen powder Shaklee pula dibuat dari sisik ikan merah. Ikan ni memang halalkan. Lepas tu semua produk Shaklee dah dapat sijil halal dari badan yang diperakui JAKIM. Boleh cek.

Serbuk kolagen shaklee dibuat dari 7 bahan utama, termasuk sisik ikan merah tadi, vitamin b dan vitamin c, ekstrak kerang, ekstrak pfaffia dan lain lain. 

Macam Mazni kongsikan pada kawan kawan awal tadi, vitamin c penting untuk pembentukan kolagen dan kulit yang sihat.Memang dah ada siap siap dalam campuran bersama kolagen. Lengkap semua dalam ni.

Jadi anda semua boleh makan produk halal berkualiti yang terjamin kebersihannya. Harga runcit satu kotak yang ada 15 satchet RM298.

Kalau kawan kawan nak tanya harga dan konsultasi percuma, boleh PM dan call Mazni. 

Mazni harap perkongsian ini mendatangkan kebaikan untuk anda. 


Apa yang Mazni kongsikan adalah sedikit berbanding dengan khidmat nasihat terbaik diberikan kepada pelanggan.
Setiap pelanggan akan diberikan panduan menggunakan produk Shaklee ekslusif untuk mereka sahaja.

Ada apa apa persoalan boleh hubungi Mazni di


Call / Whatsupp: 019-2653791 atau  0192663791 
ID Shaklee: 963860
Email: maznizazmi@gmail.com
FB: Mazni Azmi  bagi sebarang pertanyaan lanjut.
Like kami di Facebook Page: Ibu bijak keluarga sihat
mendapatkan HARGA dan INFO PERCUMA

Apa pendapat kawan kawan tentang artikel ini Cara Makan Collagen Powder Shaklee? 
Ada apa apa komen untuk penambah baikan boleh kongsikan diruangan komen dibawah.