ESP Shaklee | Energizing Soy Protein Terbaik Dengan Khasiat Semulajadi

ESP Shaklee | Energizing Soy Protein Terbaik Dengan Khasiat Semulajadi

Assalamu'alaikum Wrmbth, Kawan kawan dah cuba ESP Shaklee? Produk yang multipurpose tu. Boleh buat minum, nak kurus, nak cepat sembuhkan luka, nak pekatkan susu badan dan banyak lagi.
.
esp shaklee untuk ibu mengandung.
Apa yang bagus sangat dengan Energizing Soy protein ni? Kenapa kesannya begitu banyak?

Artikel Kali Ini Akan Membantu Kawan Kawan 

1. Mengetahui Khasiat dan Kebaikan ESP Shaklee.

Kawan kawan selalu makan  ikan dan daging untuk sumber protein kan? Sebab ini memang sumber protein yang bagus.


Cuma tahukah anda badan kita memerlukan 20 jenis protein untuk kegunaan berbeza. Wow, 20 jenis protein.


Protein ni pula akan di hadam menjadi asid amino untuk pulihkan tisu rosak dan bina sel baru.


Macam batu bata yang buat bangunan tu. Bahan mentah untuk buat sel berbeza tak sama.


Dan yang bestnya, anda tak boleh dapat semua jenis protein daripada 1 jenis makanan.


Makanan yang dimasak dengan cara yang tidak sihat pun akan rosakkan kandungan khasiat didalamnya. Api yang terlalu kuat semasa memasak.


Memasak terlalu lama dan pemanasan semula pun akan sebabkan khasiat dalam makanan kurang.


Itupun kalau kita dapat rezeki ikan dan daging baru. Hari ini saya nak