Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

Set Resdung Shaklee Kanak Kanak Rawatan Jerawat

Harga Set Resdung Shaklee Kanak Kanak Rawatan Jerawat

set resdung shaklee kanak kanak jerawat

Assalamu'alaikum Wrmbth, Anda Bersin Awal Pagi? Pening kepala dan gatal gatal dikulit muka?

Atasi masalah anda dengan Set Resdung Shaklee.

Berikan diri anda peluang untuk menjadi lebih sihat luar dan dalam.

Anda sihat, keluarga bahagia kan?

Artikel Ini Akan Membantu Anda Menjawab Persoalan Ini
1. Masalah Resdung dan Shaklee
2. Kenali Set Resdung untuk Dewasa dan Kanak Kanak
3. Berapa Harga Produk Asas dan Lengkap ? Kalau jadi Ahli Apa Kelebihan ?

Masalah Resdung Dan Shaklee

Resdung adalah radang pada saluran pernafasan. Ini di sebabkan jangkitan pada rongga hidung.

Keadaan ini menyebabkan banyak bendalir atau mukus dihasilkan dan tersumbat. 

Bila ini terjadi, kuman dan bakteria pun memenuhi mukus dan sebabkan masalah kesihatan.

Zaman sekarang ni kanak kanak pun ramai dah kena resdung. Bukan orang dewasa je.

Alhamdulillah semua penyakit Allah swt jadikan penawarnya.

Asalkan kita berusaha


set resdung shaklee untuk kanak kanak
Anak anak saya memang sukakan nya. Siap jadi model lagi. Hehe

Oleh sebab ramai yang bertanyakan Mazni produk Shaklee untuk resdung ada ke? Mazni pun tulis artikel ni.

Jika mommies menghidap resdung, kita akan mudah bersin. Terutama bila mengemas rumah dan menyapu. 

Habuk dan debu halus masuk kedalam hidung dan menyebabkan kita bersin tanpa henti. Hehe

merawat masalah jerawat

Tahukah anda, masalah kulit utama seperti jerawat disebabkan oleh resdung. Kuman yang terkumpul dalam rongga hidung akan menyebabkan masalah jerawat yang serius.

Memang besar besar jerawat yang keluar. Kesan jerawat meninggalkan jeragat yang menjadikan kulit kita hilang serinya

Berlekuk lekuk dan tidak lagi licin sperti dahulu. Macam mana boleh terjadi resdung? 

Apabila kulit dah berlekuk, cara menghilangkan bekas jerawat bukan mudah.

zaman kanak kanak
Dulu masa kita kanak kanak persekitaran memang bersih
Apabila anda kerap pergi ke tempat yang tercemar dan berdebu, debu debu ini mengandungi kuman dan masuk ke dalam hidung

Menyelam di air sungai dan laut yang kotor. Sakit gigi disebabkan bakteria pun boleh menyebabkan resdung.

Akibat terdedah dengan habuk dan debu dalam jangka masa lama. Berlakulah resdung.

Bagaimana kita boleh kurangkan kesan resdung? Boleh sembuh tak?

Mazni rasa, mesti ibu dan bapa dah pernah jalani rawatan resdung tradisional. Guna asap dan masukkan cecair yang pedih kedalam hidung.

Masalah resdung serius

Habis keluar segala lendir dari hidung. Memang pedihkan. Lepas tu, beberapa bulan kemudian kena buat semula. Azab yang berulang ulang.

Sebenarnya ada cara moden untuk bantu kurangkan kesan resdung. Ya memang ada. Anda tak perlu lagi lalui sesi rawatan resdung tradisional yang memeritkan tu.
Anda juga boleh ucapkan selamat tinggal pada
  1. Asap rawatan resdung yang berbau pelik
  1. Rasa pedih dan azab semasa rawatan resdung
  1. Bersin diawal pagi dan semasa sejuk
  1. Maraton bersin selepas terhidu habuk dan debu
  1. Rasa gatal pada muka dan kulit badan yang lain
  1. Rasa malu sebab jerawat yang besar.
Selamat tinggal. Bye2. Adios. Ya. Macam mana caranya nak hilangkan resdung

Jika kaedah tradisional menggunakan cara rawatan resdung luar. Anda belum cuba kaedah moden yang membantu proses penyembuhan dari dalam.

Caranya dengan meningkatkan daya tahan melawan penyakit. Makan makanan tambahan yang kaya dengan zat penguat sistem imun badan.

Sakit rawatan resdung dengan ubat

Kelebihan Set Resdung Shaklee

Selalunya untuk merawat resdung, ramai yang pilih cara tradisional. 

Berasapkan muka. Sedut asap ke rongga hidung dan tuang renehan herba yang memedihkan kedalam rongga.

Pernah lihat sendiri kan cara rawatan resdung terbaik ni.

Azab.. Memang azab. Dan perlu dilakukan berterusan. Sampai mengalir air mata.

kelebihan resdung lelaki wanita kanak kanak

Kalau kita ikut sekali, boleh terdengar suara kawan menahan pedih dan sakit. Huhu.

Makan produk seperti Alfafa complex, vitamin B complex dan Vitamin C yang berkhasiat. 

Sesuai untuk lelaki dan wanita

Alhamdulillah.

Sekarang ni dah ada cara moden, cara yang tak memerlukan kita menahan sakit. 

Rilekss je. Dalam bentuk pil. Penawar resdung yang ditunggu tunggu?

Banyak produk untuk resdung diluar sana. Keberkesannya wallahu'alam.

KeluargaMazni, suami Mazni yang kuat resdungnya. Mana macho lelaki perkasa bersin bersin ni. Hehe.

Sejak Ju berikannya Set Resdung Shaklee dah kurang sangat. Hampir sembuh resdungnya.

Inilah kelebihan utamanya. 
  1. Makan saja. 
  2. Mudah dibawa dan 
  3. Tahan lama dan lambat habis
  4. Halal dan selamat ada sijil halal
  5. Ada pengesahan Kementerian Kesihatan Malaysia

Sebelum Mazni cerita tentang set ini, harus diingat. Set ini bukan dan salah dipanggil ubat resdung .

Kenapa? Produk Shaklee bukan ubat, ia makanan tambahan dibuat dari bahan semulajadi yang baik untuk meningkatkan kualiti hidup.

Bila badan cukup zat, ia akan pulihkan diri sendiri. 

Apa Itu Set Resdung Shaklee?

Trio bertiga ini membantu tubuh mengurangkan resdung. Mereka adalah supplement dari sumber semulajadi
set jerawat resdung shaklee

set rawatan resdung shaklee

set resdung shaklee untuk kanak kanak

Fungsi Set Resdung Shaklee

1. Vitamin C

Berfungsi meningkatkan sistem daya tahan melawan penyakit. Selalunya bila selesema kita digalakkan makan vitamin c
Vitamin C ni adalah anti oksida yang bagus. Tugasnya musnahkan radikal bebas yang boleh menyebabkan kanser dalam badan.
Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi dan imuniti seseorang. 
Vitamin C memulihkan dan memastikan 300 proses metabolik yang berlaku dalam badan berfungsi dengan baik. 
Membantu mengawal stress. Stress beri kesan negatif pada kekuatan imun badan kita. Anda jangan stress2 ya.
Secara tak langsung tingkatkan kekuatan melawan penyakit.

3. Alfalfa Complex

Mempunyai manfaat mengurangkan keradangan disebabkan resdung dan lain lain
Penghidap radang seperti eczema (radang kulit), resdung (radang hidung) dan alergi (alahan) boleh mendapat manfaat darinya
Namun penghidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa kerana tidak sesuai dengan mereka. Dapatkan pandangan dari Doktor anda ya.
Alfafa dapat dibancuh menjadi minuman, tukarkannya menjadi serbuk dan direneh dalam air. Jangan gunakan air panas ye, boleh rosakkan zat.

Teruskan melakukan ini dan insyaallah anda akan rasai perbezaannya.

Set resdung Shaklee untuk kanak kanak

Kanak kanak susah nak telan pil, jadi kita kena ganti dengan sesuatu yang lebih sedap dan berkhasiat.

set resdung sshaklee untuk kanak kanak

Nak ganti dengan apa ya?

Jawapannya ada dibawah

1. Mealshakes perasa vanila yang sedap dan wangi

mealshakes untuk resdung kanak kanak

2. Chewable vitamin c yang masam sedap dengan perasa citrus

chewable vita c untuk resdung kanak kanak

Entah kenapa Malaysia tiada botol chewable vita c yang besar macam gambar ni. Hanya ada yang 90 biji saja

Kanak kanak sukakannya. 

Buktinya anak anak saya sendiri. Dan malu pula nak mengaku. Mak ayahnya pun sama tumpang sekaki.

Hehe.

kanak kanak riang

Memang sedap. Ada la dekat dengan aiskrim vanila MEK DI

Kami dulu makan MEK DI. Sekarang dah boikot. Alhamdulillah boleh ganti dengan mealshake.

Lazat dan berkhasiat lagi tu


Set Resdung Shaklee Bajet 

Ok, tadi Mazni ada cakap tentang set resdung lengkap shaklee yang ada 3 produk iaitu vitamin c, vitamin b dan alfafa

Andai kata anda mempunyai bajet yang terhad, set asas yang paling basic ialah Alfafa dan vitamin c.

Seeloknya ambil yang penuh kan.

Cara Makan Set Resdung Shaklee

Mazni memang selalu terima soalan ni. Macam mana nak makan. Jadual pengambilan yang betul.

Jadual ekslusif untuk pelanggan sahaja.

cara makan produk resdung
Jawapan kanak kanak memang menghiburkan. Hihi
Bagi kawan kawan yang dah beli dan tak tahu cara makan tu .. Ju beri sedikit panduan umum ya.

Cara makan setiap orang ni tak sama. Bergantung pada keadaan kesihatan seseorang.

Ada yang kurang sesuai makan alfafa. Ada yang tak suka makan pil. Ada yang tak suka bancuh bancuh.

Leceh.


Dah buat artikel khas untuk anda

Berapa Harga Set Resdung Shaklee Ni? Ada Diskaun ke lepas jadi ahli?

Mazni berikan harga loose item dulu ya. 


Alfafa Complex 330biji RM54

Vitamin B Complex 120 biji RM54
Vitamin C Sustained Release 180 biji  RM93


Jumlah Harga Runcit Set Resdung  adalah RM201



Set Kanak kanak pula



Mealshakes RM113.75

Chewable Vita C RM37.50




TUNGGU DULU. Anda mesti nak lebih nilai untuk wang anda kanYa.. ada caranya

Jika anda mahukan kelebihan penuh daripada produk ini, ada 3 pilihan
Set bersalin

  1. Mendaftar sebagai ahli. Anda akan dapat diskaun bagi setiap produk. Boleh jadi sumber pendapatan juga. Mana la tau ada kawan nak kirim. Untuk maklumat lanjut KLIK untuk cara menjadi ahli . Atau pun hubungi saya
  2. PM saya sekarang, segala rahsia dan manfaat mendaftar pengedar  akan Mazni kongsikan. Memang terbaik
Jika anda mempunyai soalan, insyaallah sekiranya mampu Mazni akan bantu anda. Boleh hubungi di

Call/Whatsapp : 
Mazni 019 265 3791 / 019 266 3791
ID  : 963860
Email : fairulazmi@gmail.com
FB : 
Mazni Azmi

Like kami di Facebook Page: Ibu bijak keluarga sihat
mendapatkan KHIDMAT NASIHAT dan INFO PERCUMA
Apa Pendapat anda tentang Set Shaklee untuk resdung? Adakah artikel ini membantu anda?
Komen anda amat dihargai.  
Kongsikan di ruangan komen dibawah ya.