Vivix Shaklee 2018? Hentikan derita anda sekarang!

Bagaimana kita dapat menikmati khasiat vivix pada harga 20% lebih rendah. Dan pada masa sama dapat bimbingan cara makan yang betul untuk kesan terbaik? Teruskan membaca untuk jawapannya
Maznee pasti ramai yang tertanya tanya
"Macam mana caranya nak dapat harga & promosi vivix yang paling berbaloi?"
Maklumlah kan
.
Biasanya yang whatsap nak tanya vivix ni semuanya ada masalah kesihatan serius

.
Bila nampak harganya. Fikir 2-3 kali juga
.
Terus terang Maznee kata
"Memang ada cara nya"
Sebab dah ramai sangat tanya
.
Maznee akan kongsikan semuanya dalam artikel ini
.
Agar semua soalan yang terpendam dalam hati terjawab. Dan poket kita tetap tebal
.
Teruskan membaca sampai habis ya.

Vivix Shaklee Harga & Review Terbaik 2018

Assalamu'alaikum Wrmbth, Betul ke Vivix Shaklee boleh membantu kita sekeluarga lebih sihat & ceria? 😍
.
Mula mula sekali, Maznee nak jemput Cik adik, Tuan & Puan untuk kenal apa itu vivix & kebaikannya. 
.
Jadual.
Artikel ini terdiri dari 8 bahagian. Klik pilihan anda sekarang untuk terus melompat ke bahagian tersebut
pilih topik vivix shaklee

Pilih & tekan untuk terus ke bahagian tersebut


Jika tuan & puan mempunyai sebarang soalan mengenai VIVIX Shaklee, boleh hubungi Maznee di WhatsApp / SMS / Telegram : 019-265-3791
.
Review.
Bagaimana vivix shaklee membantu kita lebih sihat? Baca review ini untuk rahsia & kelebihannya. Anda mesti suka!

Vivix Shaklee Untuk Siapa Sebenarnya?

.
Vivix shaklee untuk siapa
Hari ni kita cerita tentang vivix Shaklee dan kesannya pada kesihatan. 
.
Kawan kawan pun sedia maklum, Malaysia ni mewah makanan. 
.
Sampai membazir. 
.
Rakyat pun majoriti obesiti. 
.
Jadi patutlah ramai orang kita kena diebetis dan sakit 3 serangkai. 
.
Jadi kawan kawan, apa nak buat? 
.
Ada ke ubat untuk lambat penuaan dan kekal sihat? 
.
Ubat takde. Tapi Vivix Shaklee ada. 
.
Bagaimana kita takrifkan sebagai kaya? Duit banyak? Anak ramai?
.
Apa makna kaya kalau gula yang sekilo harganya tak sampai RM3 tak boleh makan? Sebab kencing manis?
.
Harta kita ada RM3 juta. Wah multimilionaire.
.
Tapi  malangnya nak makan makanan yang bergaram masin sikit pun tak boleh. 
.
Garam murah je.
.
Duit banyak tapi tak boleh tidur malam. 
.
Jadi, jom jadi kaya dan sihat. 
.
Sebab tu kena jaga dari muda. 😊
.
Kali ini Maznee nak cerita tentang ahli paling VIP dalam semua produk Shaklee, kenapa? Kejap lagi kita tahu
.
Siapa yang sesuai makan VIVIX ni? 

Setakat ni, kawan kawan yang dapat hasil terbaik bagi VIVIX ni dari golongan yang dah ada masalah kesihatan.
.
Kencing manis diebetis, darah tinggi, stroke, cancer dan sebaginya.
.
Kencing manis ni kurangkan kesuburan lelaki dan wanita tau. Tapi tak apa, boleh usaha makan vivix shaklee untuk diabetis. Resveratol dalam vivix sangat bagus untuk orang yang kencing manis.
.
Tapi untuk ibu mengandung, tak boleh makan vivix untuk kawal kencing manis. Masa ni elok makan ESP Shaklee untuk ibu hamil. Boleh bantu kawal selera makan & paras gula dalam darah
.

Ibu mengandung boleh makan vivix ke?

.
Ada ibu yang dah biasa makan vivix sebelum mengandung, Kemungkinan besar untuk kesuburan. Tiba tiba dapat tahu dah berbadan dua.
.
Alhamdulillah, dah berjaya hamil
.
Nak teruskan makan ke
.
Atau nak berhenti?
.
Baik berhenti. Ibu mengandung tak boleh makan vivix. Produk shaklee lain banyak lagi yang bagus untuk kehamilan. Pakar nutrisi shaklee dah hasilkan Shaklee set mengandung (Prenatal set)
.
Makan dari minggu 1 sampai bersalin.
.
Habis tu siapa nak makan vivix dalam peti ais tu?
.
Bagi je encik suami makan.
.
Bagi beliau sihat. Boleh kerja kuat & semangat.
.
Anak nak tambah kan.
.
Hehe.
.


Boleh ke ibu bersalin & dah habis berpantang & sedang menyusukan anak makan vivix?

.
Kajian klinikal telah dilakukan oleh saintis shaklee terhadap vivix. Tetapi, kajian ini tidak mengambil kira ibu bersalin & menyusu. Maznee lebih rekemen bonda makan shaklee set bersalin.
.
diabetis kencing manis drah tinggi stroke
.
Badan kita ni dah terdedah dengan macam macam makanan segera. 
.
Dengan pengawet, pewarna tambahan dan lain lain. Sedar tak sedar seramai 2.6 juta rakyat Malaysia ada sakit kencing manis aka diabetis. 
.
Ramai tu. 
.
Hampir 10% dari keseluruhan rakyat Malaysia. Cuba kita sama sama renungkan, dalam keluarga kita mesti ada seorang yang ada kencing manis.
.
kencing manis sakit jantung
.
Kesannya jangka panjang. 
.
Ibarat bom jangka, bila bila masa boleh meletup.
.
Penyakit jantung serangan sakit Malaysia
.
Juara no 1, itulah sakit jantung. Ramai yang terkorban di Malaysia kerana serangan sakit ini. 
.
Muda dan tua tak lari dari penyakit ini.
.
sakit jantung stroke vivix

.
Angin Ahmar atau stroke pun salah satu penyebab kematian utama di Malaysia.
.
darah tinggi stroke dan merokok
.
Ramai perokok mendapat penyakit kanser, samada barah paru paru dan sebagainya.

Khasiat vivix ni, bila kita makan akan bantu badan untuk pulihkan dari dalam. 
.
Macam tekan butang reset. 
.
😎
.
Segala toksin dan racun tu cuba di buang.
.
Semua orang sesuai makan vivix Shaklee ni, KECUALI kanak kanak dan remaja bawah umur 18 tahun.
.
VIVIX ni antioksida yang kuat, kalau makan masa mengandung dikhuatiri boleh berlaku keguguran. 
.
Sama kes macam vitamin E, tak digalakkan makan banyak masa mengandung sebab sifat anti oksidanya.
.
Kalau kita ada ibu bapa yang dah tak sihat, kena kencing manis atau cancer.
.
Maznee sarankan beri makan vivix
.
Dah anak soleh dan solehah diluar sana berkorban duit untuk mak ayah.
.
Dulu masa kecil, mak ayah berkorban, sekarang mereka balas semula jasa. 
.
πŸ˜†
.
Alhamdulillah banyak testimoni positif pengguna vivix.
.
Ada yang dah kritikal kencing manisnya, lepas makan vivix beransur pulih dan kini sihat. 
.
Kejap lagi kita baca perkongsian dan testimoni mereka.
.
4 bahan vivix untuk kesihatan diabetis & awet muda
.

.

Kandungan Bahan.
Nak tahu ramuan bahan di dalam vivix?  Apa yang istimewa sangat? Baca semuanya disini.

Vivix Shaklee dibuat dari bahan apa?

Khasiat Vivix Shaklee disebabkan oleh bahan semulajadi yang digunakan!  Disini saya kongsikan semua yang anda perlu tahu.
Kandungan bahan vivix shaklee
Ok, meh saya nak cerita mengenai bahan-bahan yang terkandung di dalam Vivix Shaklee. 
.
Terdapat 4 bahan utama yang membuatkan Vivix Shaklee begitu istimewa. 
.
4 bahan utama di dalam Vivix Shaklee adalah :
.
4 bahan mentah vivix shaklee
.
1. Anggur Muscadine dalam Vivix
.
Anggur Muscadine atau dalam melayunya dipanggil Anggur Muskat,.
.
Ini adalah anggur liar yang sangat istimewa kerana 
  • Satu daripada sumber terbaik antioksida dan mempunyai ciri-ciri anti-radang. 
  • Jika nak dibandingkan dengan anggur jenis lain, anggur muskat ni mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti berfaedah untuk kesihatan kardiovaskular, 
  • Menurunkan tahap gula dalam darah 
  • Dan membantu melambatkan proses penuaan. 
  • Anggur muskat ni juga mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser dan juga sebagai anti-virus serta anti-bakteria.

2. Purple Carrot
.
Purple Carrot merupakan sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. 
.
Mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan yang sangat mustajab. 
.
Anthocyanins ni bertindak sebagai 
  • anti-radang, 
  • anti-mikrob 
  • dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung serta penyakit-penyakit kronik yang lain. 
  • Asid klorogenik yang ada dalam purple carrot ni bertanggungjawab mengurangkan paras gula dalam darah.
.
3. Elderberry
.
Nama saintifik bagi Elderberry ini ialah Sumbucus Nigra. 
.
Buah ni banyak tumbuh di kawasan Eropah, Amerika Utara, Asia dan Benua Inggeris. 
.
  • Elderberry ni sudah lama digunakan dikalangan pengamal perubatan tradisional. 
  • Kandungan Vitamin C yang tinggi di dalamnya membuatkan jus elderberry sangat bermanfaat dalam mengubati penyakit yang disebabkan oleh jangkita (infection) daripada virus dan bakteria. 
  • Selain itu juga, manfaat daripada jus elderberry ni ialah kemampuan untuk mencegah dan mengubati kanser
  • mampu meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan manusia, 
  • berupaya menurunkan kadar kolesterol untuk mencegah penyakit jantung, 
  • membantu mengatasi dan merawat masalah diabetes
  • dan meningkatkan kesihatan jantung serta ginjal.

4. Japenese Knotweed
.
Dikenali dengan nama saintifiknya Polygonum Cuspidatum, adalah tumbuhan berasal dari asia. 
.
Ia juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. 
  • Knotweed Jepun ni adalah sumber komersial Resveratrol
  • Ia sering digunakan kerana manfaatnya untuk melambatkan proses penuaan, 
  • Merendahkan paras kolesterol, 
  • Merendahkan tekanan darah, 
  • Meninggikan prestasi atlet 
  • Serta membantu dalam proses mengurangkan berat badan.
.
Fungsi.
Ingin tahu fungsi vivix shaklee? Baca panduan lengkap dengan gambar & penerangan. Mudah di fahami!

Resveratrol Dalam Vivix Penting Untuk Apa?

Apa fungsi Vivix Shaklee yang kaya dengan resveratrol untuk kesihatan badan? Ini semua yang anda perlu tahu sebelum beli.
.
Faedah resveratrol untuk kesihatan
Resveratrol adalah sejenis anti oksida - polifenol
.
Boleh didapati pada tumbuhan, buah-buahan, bijian dan kekacang,.
.
Mungkin sebab tu orang yang makan ulam & buah selalu, awet muda
.
Macam moyang kita dulu lah
.
😍
.
Usia 60 an pun masih kuat pergi kebun.
.
Tak ada sakit kanser.
.
Manakala kulit anggur merah mengandungi konsentrasi yang paling tinggi.
.
Resveratrol bertindak sebagai 'sistem imunisasi' untuk memelihara sel-sel daripada jangkitan virus dan bakteria.
.

Kesan-kesan Utama Resveratrol

.
1. Melindungi dan mengaktifkan mitokondria - 
.
Setiap sel badan mengandungi ratusan mitokondria, ia dikenali sebagai "kilang menjana tenaga" atau "loji tenaga sel". 
.
Selain daripada menjana tenaga dan menyelaras metabolisma tubuh, mitokondria juga mengawal proses tumbesaran dan kematian sel-sel. 
.
Organ-organ kita akan terpengaruh, jika mitokondria mengalami sebarang kerosakan.
.
2. Mengaktifkan gen anti-penuaan (Sirtuin 1) - 
.
Sirtuin 1 adalah gen anti-penuaan yang membawa kesan terapeutik kepada penyakit-penyakit seperti gangguan metabolik, masalah neurodegeneratif, kanser serta penyakit kardivaskular. 
.
Apabila gen Sirtuin 1 diransangkan oleh Resveratrol, ia akan:-
  • Mengaktifkan pertumbuhan sel yang normal dan sihat dan
  • Mematikan pertumbuhan virus, bakteria serta sel-sel abnormal seperti sel kanser.

3. Melanjutkan jangka hayat - 
.
Penyelidikan oleh Dr. David Sinclair dan ahli-ahli sains Itali memaklumkan bahawa Resveratrol mempunyai kesan melanjutkan jangka hayat.
.
4. Meningkatkan daya ketahanan - 
.
Bagaimana meningkatkan daya ketahanan? 
.
Dengan Resveratrol, bilangan dan fungsi mitokondria dalam sel-sel otot ditingkatkan untuk membentuk fiber otot seperti otot ahli-ahli sukan. 
.
Daya ketahanan dapat ditingkatkan melalui proses ini.
.
5. Membina daya ketahanan terhadap kanser -
.
  • Fasa Pertama- Mengurangkan kerosakan sel-sel sihat akibat serangan agen-agen karsinogenik.
  • Fasa Pertumbuhan-Mengaktifkan gen Sirtuin 1 untuk menghalang pertumbuhan sel-sel kanser.
  • Fasa Pertumbuhan Pesat- Mempercepatkan kadar kematian sel-sel kanser.

Kebaikan-kebaikan Resveratol yang lain:- 
  1. Mengurangkan kerosakan kepada DNA dan sel-sel
  2. Mengurangkan kadar penyakit Alzheimer dan Parkinson
  3. Menyelaraskan paras gula dalam darah, memperbaiki fungsi insulin di kalangan pesakit diabetis
  4. Mengurangkan sekatan pada saluran darah dan pemejalan darah
.
Kajian menunjukkan resverarol mampu menghalang pembesaran kebanyakan kanser dalam tubuh manusia termasuk kanser payudara, prostat, perut, kolon, pankreas dan tiroid.  
.
Rujukan:
1. Resveratrol induces apoptosis of human nasopharyngeal carcinoma cells via activation of multiple apoptotic pathways, Journal of Cellular Physiology: Volume 226, Number 3, March 2011 (page C1)
.
2. Kajian Harvard university mengenai Reveratrol
.
.
Bagaimana.

Bagaimanakah Vivix Membantu Anda Lebih Sihat?

Produk Shaklee Vivix ada banyak kelebihan & Manfaat untuk kesihatan!  Jawab semua pertanyaan di dada sebelum cuba.
.
Keluarga sihat makan vivix
Khasiat Vivix mampu menembusi keperingkat DNA sel.  
.
Badan kita sendiri, terdiri dari 
.


  1. Berbillion sel yang membina tisu, kemudian membina otot dan organ. 
  2. Darah kita juga terbina dari berbillion sel darah merah, sel darah putih, dan sebagainya. 
  3. Sel badan kita akan diganti lebih 300 billion sehari dan 200 juta setiap minit. 
  4. Sel sel yang rosak dan abnormal jika tidak dirawat dan dibaiki akan menyebabkan ia merebak dan menjadi semakin teruk. 
.
Inilah yang mengakibatkan penyakit penyakit kronik seperti pelbagai jenis kanser, kerosakan buah pinggang, jantung dan lain lain lagi.  
.
.
Kelebihan.
Rupa rupanya vivix shaklee banyak kelebihan nya! Ini rahsia untuk mendapat hasil terbaik. Mesti terkejut

Kelebihan VIVIX Pada Kesihatan
Kelebihan Vivix Shaklee memang banyak!  Ini yang sepatutnya anda tahu sebelum cuba.
Dalam banyak banyak produk Shaklee, ini yang paling power. 
.
Harga dia power kesan dia pun power.
.
Keratan akhbar vivix shaklee awet muda
.
  1. Agen anti penuaan. Awet muda
  2. Mempunyai khasiat untuk membantu mencegah kanser. Anti oksida yang sangat kuat
  3. Manfaat kepada kesuburan. Siapa ada masalah dapat anak boleh cuba
  4. Mengawal kolestrol dalam darah
  5. Membantu pemulihan DNA badan yang rosak kerana pencemaran
  6. Set kesuburan lelaki shaklee yang bagus untuk suami merokok


Ada orang kata,orang sihat dan muda makan VIVIX tak nampak sangat kesan. 
.
Yeee kee.
.
Jangan tak tahu, siapa yang makan vivix ni sejak muda dan sihat jelita, jam usia umpama terhenti.


.
Betul, ada seorang pengguna tegar vivix ni kelihatan jauh lebih muda dari usia sebenar. 
.
Awet muda sis.
.
Sapa tak mahu kan?
.
.
Untuk Kencing manis.
Boleh ke makan vivix shaklee untuk kawal paras gula? Baca ini jika anda ada kencing manis.


Vivix & Resveratrol Untuk Penyakit Kencing Manis?

Ini manfaat Vivix Shaklee untuk kencing manis! Wajib tahu cara makan yang betul untuk dapat hasil terbaik.
Terdapat 6 cara resveratrol membantu pesakit diabetes / kencing manis:
.
1. Badan kita akan lebih sensitif dengan hormon insulin. Jadi bagus untuk pesakit diabetis
.
Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes/kencing manis.
.
Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.
.
Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah.
.
Jadi resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin oleh itu mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula dalam darah.
.
2. Membantu badan kita  mengaktifkan enzim berkuasa di dalam tubuh.
.
Berita baik untuk penghidap kencing manis

.
Badan kita mampu mencegah atau menyembuhkan diabetes / kencing manis, satu enzim iaitu dikenali sebagai enzim SIRT1.
.
Enzim ini mestilah diaktifkan yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim.
.
3. Bantu badan kita mengekalkan bacaan gula dalam darah yang sihat.
.
Karbohidrat yang dicerna dalam badan kita akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga.
.
Pengambilan karbohidrat yang tinggi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat apabila tidak digunakan sepenuhnya
.
Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan 


  1. Melambatkan pencernaan.
  2. Melambatkan penyerapan karbohidrat dalam darah 
  3. Mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.
.
4. Memperlahankan / mengurangkan sindrom kerintangan insulin (Metabolic Syndrome) 
.

Vivix adalah tonik antioksidan berkuasa melindungi dan membaiki sel yang rosak.
.
Pengambilan vivix secara konsisten sangat bermanfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.
.
5. Membantu mengurangkan risiko kerosakan mata, & penyembuhan luka yang lebih cepat.
.
Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam 


  • Membaiki penglihatan 
  • Menyembuhkan luka dengan segera.
.
Karot Ungu yang terdapat di dalam Vivix juga kaya dengan Vitamin A yang sangat tinggi antioksida yang sangat baik untuk kesihatan mata.
.
6. Mencegah pembentukan protein AGE
.
Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan.
.
Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis.
.
Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE ini.
.
.
Cara makan.
Bagaimana kita makan vivix shaklee & Dapat hasil terbaik? Tak perlu risau salah makan. Baca saja disini!


Bila Masa Terbaik Untuk Makan Vivix Setiap Hari?

Cara makan vivix yang betul untuk kesan terbaik! Hanya dapatkan vivix dari pengedar berpengalaman
.
Vivix sesuai diambil satu sudu teh setiap hari, sebaik-baiknya selepas makan
.
3 Contoh masa yang sesuai makan vivix
  • sarapan
  • makan tengahari
  • Makan malam
.
Goncang sebelum diminum. 1 botol Vivix tahan untuk pengambilan sehingga 2 bulan.
.
Pantang makan suplemen dengan minuman berkafein seperti
  • Milo
  • Kopi
  • Teh
  • Nescafe
.
Kerana kandungan kafein & tannin mengganggu penyerapan yang sempurna
.
Ini baru sedikit berbanding bimbingan yang boleh diberikan 
.
Bagi mendapatkah kesan terbaik
.
Hanya dapatkah vivix daripada pengedar yang berpengalaman

Ciri ciri pengedar berpengalaman

  1. Tahu cara makan yang betul
  2. Dapat jawab semua soalan anda dengan baik sebelum & selepas belian
  3. Makan produk Shaklee dalam masa yang lama
Boleh Whatsap Maznee untuk pertanyaan terperinci mengenai Vivix
.

Adakah Vivix Boleh Dimakan Lebih 1 Sudu Teh Sehari?

.
Digalakkan untuk makan 1 sudu teh vivix sehari
.
Supaya 1 botol dapat tahan selama 2 bulan
.
Makan secara sederhana lebih baik kan?
.

Kesan sampingan.
Apa kesan jika kita salah makan? Baca ini sebelum beli. Sebelum menyesal di kemudian hari.

Makan Vivix Ada Kesan Sampingan?

.
Bagi orang sihat, makan vivix tidak mendatangkan srbarang kesan sampingan
.
Tetapi pada orang yang mempunyai masalah kesihatan, badan kita mungkin akan menunjukkan beberapa tindak balas
.
Contohnya
  • Mengantuk
  • Letih
  • Pening kepala
Kesannya tidak lama. Selalunya selepas 3 hari dah hilang
.
Kesan lain yang dialami oleh pengguna lepas, jika diambil dalam jangka masa panjang
.
Anda akan kelihatan lebih muda berbanding usia 😍
.
Awet muda tu
.
Wah
.

Perlukah vivix disimpan di dalam peti ais?

Ya. Untuk memastikan ia tahan lama & tidak rosak kerana cuaca panas
.
Vivix di buat dari buah segar kan. Tak ada bahan pengawet
.
Sebab itu penting untuk kita pelihara khasiatnya
.
.
Testimoni.
Anda masih belum yakin nak cuba? Nak baca testimoni pengguna sebenar vivix shaklee yang dah berjaya? Ini buktinya.

Anda Nak Testimoni Vivix Dari Pengguna Sebelum Ini?

Vivix Shaklee testimoni pengguna sebelum ini! Apa perubahan yang dapat dirasai selepas makan 1 botol pertama?


Testimoni 1 : Polis trafik ada kencing manis. 

.

Gula dalam darah tinggi sampai mata jadi rabun & badan tak bermaya

.

Selepas amalkan vivix, apa jadi?

.

Sekarang dah boleh bawa kereta jatak jauh semula. Mata pun dah terang

.

Alhamdulillah

.
Vivis shaklee normalkan bacaan gula darah
.
Testimoni 2 : Puan Muna dulu selalu letih tak bermaya
.
Usia baru 30 an. Tapi terasa macam dah usia emas 50 an
.
Sejak amalkan vivix, apa jadi?
.
Dulu asyik penat je kan, sekarang ni sampai malam pun badan rasa segar.
.
Kulit muka pun dah nampak lebih bercahaya 😍
.
Alhamdulillah
.
vivix shaklee badan bertenaga & kulit cantik


.
Testimoni 3 : Puan Yusni dulu ada cyst & perlu operate. Berat pun berlebihan
.
Puan Yusni kongsi, sejak makan vivix, berat badan dah turun 10kg
.
Mungkin sebab badan makin cergas kan?
.
Orang cergas mana reti duduk diam.
.
Lepas tu, pernah ada cyst sampai di syorkan doktor untuk operate.
.
Terus makan vivix 1 bulan.
.
Alhamdulillah, cyst hilang.
.
vivix bantu cyst hilang & berat turun. Alergik


.
Testimoni 5 (lihat gambar atas) : Anak Puan Rudhiyah kerap demam kalau makan seafood. Hampir setiap bulan demam
.
Sejak amalkan vivix, apa jadi pada anak beliau?
.
Sekarang ni alergik & tonsilitis anak dah kurang
.
Alhamdulillah
.
Testimoni 6 (lihat gambar dibawah) : Puan Atiqah ada tekanan darah tinggi. Bacaan 200
.
Sebelum ini tekanan tinggi sangat. Risiko kena strok memang tinggi
.
Kemudian, makan vivix terus hilang darah tinggi.
.
Sekarang ni berterusan makan vivix tiap bulan. Dah 25 botol makan
.
Alhamdulillah
.
vivix hilangkan darah tinggi
.
vivix bantu mak bebas diabetis


.
Testimoni 7 (lihat gambar diatas) : mak kepada Puan Azura ada kencing manis tegar selama 30 tahun
.
Mak puan Azura mula makan vivix & amalkan pemakanan sihat
.
Senaman pun ada buat
.
Kesannya, sekarang ni dah bebas diabetis.
.
😍 Wah. 
.
Alhamdulillah
.
Testimoni 8 (lihat gambar di bawah) : Puan Raihanah
.
Doktor buat ramalan, puan Raihana akan mudah kena kencing manis menjelang usia 40
.
2 kali mengandung sebelum ni pun kena kencing manis GDM.
.
Pulun makan vivix, Alhamdulillah masa hamil anak ke 3
.
Dah tak ada GDM lagi
.
πŸ˜‚
.
Selamat
.
vivix bebaskan ibu dari gdm diabetis semasa hamil
.
vivix bantu hilangkan jeragat
.
Untuk jeragat.



Testimoni 9 (lihat gambar diatas) : Puan Fatin kerap penat, ada sembelit & masalah jeragat
.
Sejak makan vivix perasan perubahan ketara.
.
Badan rase ringan, jeragat kurang & sekarang ni lawas pergi tandas
.
Sembelit tu dah tak ada
.
😍
.
Alhamdulillah
.
Testimoni 10 (lihat gambar di bawah) : mak kepada Puan Nadia menjalani pembedahan
.
Dalam masa 6 hari, luka tersebut sembuh
.
😍 Wah. 
.
Alhamdulillah
vivix bantu pulihkan luka pembedahan
.
Testimoni 11 (lihat gambar di bawah) : Puan Farah dulu selalu letih 
.
Sekarang ni semakin sihat. 
.
😍 Wah. 
.
Alhamdulillah
.
vivix bantu sembuhkan penyakit kronik
.
Testimoni 12 (lihat gambar di bawah) : Puan Eeda mengalami rabun silau. Susah nak bawa kereta waktu hujan lebat & malam hari kan
.
Sejak makan vivix ni, mata Eeda dah tak silau lagi
.
😍 
.
Alhamdulillah. Dah tak payah pakai cermin mata untuk silau lagi.
.
rabun silau hilang sejak makan vivix

.
vivix pulihkan tekanan darah rendah & saraf tangan

.

Testimoni 13 (lihat gambar di atas) : Puan Rohani ada masalah tekanan darah rendah & sakit saraf tangan
.
Itu sebelum makan vivix.
.
Mudah nak pitam & jatuh pengsan tau orang yang ada masalah ni
.
Sekarang ni, tekanan darah dah normal semula. Sakit kat tangan sebab saraf pun dah semakin kurang.
.
😍 
Tamat sudah testimoni ni ya.
.
Maznee dah beri 13 contoh. Nak contoh lagi yang tak ada dalam ni, Boleh Whatsap Maznee ok
.
KLIK SINI SEKARANG UNTUK KEMBALI KE MENU DI ATAS
.
Harga 2018.
Berapa harga vivix shaklee terkini di pasaran? Dapatkan tawaran promosi 2018 terbaik di sini. Berbaloi baloi!
.
Berapa Harga Vivix Shaklee?
.
Banyak betul khasiatnya, nak sihat & awet muda. Tapi berapa harganya.
.
Insyaallah, Harganya memang berbaloi & murah berbanding manfaat yang diberikannya.
.
Berapa tu?

  1. Lagi murah dari 1 x kali pembedahan plastik satu badan. 
  2. Lagi murah dari 1 x kos rawatan sakit kronik (seperti kanser & batu karang) di hospital swasta & juga kerajaan
  3. Lebih murah dari suntik botox & vitamin c yang belum tentu selamat tu
  4. Lagi murah dari bayaran ke spa & pusat kecantikan.
Bagi sebotol vivix yang tahan 1 bulan.
.
Dan kesannya di rasai berpanjangan jika istiqamah mengambilnya

Berapa harga vivix sebotol & Adakah cara untuk dapat promosi yang lebih berbaloi? 
.
Harga sebotol Vivix cuma RM503.50 / sebotol .
.
Terbaik kan?

Tapi
Bagaimana beli Vivix Shaklee harga terkini 100% Asli & Dapat hasil terbaik! Wajib tahu cara makan berkesan untuk hasil terbaik.
Nak lagi berbaloi, Ambil pakej 2 botol. Dan kita akan dapat 

  1. Harga ahli Shaklee (Diskaun anggaran 20%)
  2. Rebate tunai 5% lagi
  3. Keahlian shaklee percuma untuk 12 bulan
  4. Kit ahli warna warni shaklee yang ekslusif untuk ahli sahaja
  5. Bimbingan cara makan berterusan dari Maznee. Elak beli vivix sebelum yakin ada orang yang boleh bantu jawab soalan kita
.
Berbaloi kan.
.
Jika  tuan & puan masih ada soalah yang belum berjawab, boleh Whatsap 019-265-3791 Maznee untuk pertanyaan lanjut.
.
Ikut pengalaman Maznee, ramai anak anak yang dah bekerja belanja mak ayah vivix shaklee
.
Nak bagi mereka sihat.
.
Senang nak beribadat.
.
Dan boleh main dengan cucu. Bila lagi nak tengok mereka tersenyum gembira kan
.
Dah susah payah membesarkan kita dari kecil
.
Memang betul, wang ringgit tak dapat beli masa & kasih sayang mereka
.
Tapi duit yang sama, kita boleh bantu mereka menikmati baki hari hari terakhir di dunia.
.
Insyaallah, anak anak yang sanggup berkorban belikan ibu bapa mereka . Memang anak soleh dan solehah.

Kasih sayang pada mak ayah mengatasi wang ringgit. Insyaallah berkat hidup mereka lepas ni. Dengan niat yang ikhlas pasti Allah akan berikan mereka balasan yang baik.
.
promosi vivix shaklee beli 6 free 1
.
Jika tuan & puan mempunyai sebarang soalan mengenai VIVIX Shaklee, boleh hubungi Maznee di
.
Call/WhatsApp/Telegram : 019-265-3791
Apa yang Maznee kongsikan adalah sedikit berbanding dengan khidmat nasihat terbaik diberikan kepada pelanggan.
Setiap pelanggan akan diberikan panduan menggunakan produk Shaklee ekslusif untuk mereka sahaja.
.
Vivx Shaklee harga 2017

Call/WhatsApp/Telegram : 019-265-3791
ID Shaklee : 963860

FB : Maznee bagi pertanyaan lanjut.
.
Like kami di Facebook Page: Ibu bijak keluarga sihat
mendapatkan HARGA dan INFO PERCUMA
Kami amat menghargai pendapat anda? Kongsikan pandangan anda mengenai vivix Shaklee di ruangan dibawah
.

References:

  1. Laman webmd.com/heart-disease/resveratrol-supplements
  2. Laman wikipedia.org/wiki/Resveratrol
Vivix Shaklee 2018? Hentikan derita anda sekarang! Reviewed by Mazni Azmi on August 31, 2016 Rating: 5

39 comments:

  1. wah....banyaknya manfaat vivix ni...standing la dgn harganya...mana yg mampu boleh l;a cuba...pasti xkan menyesal... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. πŸ˜€
      .
      Kena cuba makan vivix shaklee. Insyaallah
      .
      Kita usahakn nak sihat
      .
      Sekarang ni macam macam
      .
      Orang lain sakit tak cukup makan. Kita sakit terlebih makan
      .
      Kanser, sakit buah pinggang, diabetis, sakit jantung, kencing manis dan lain lain
      .
      Kos rawatannya lagi mahal πŸ˜‚

      Delete
    2. betul2...kalau dah kena sakit kronik,,kos rawatan dia mmg mahal...

      Delete
    3. Kita takkan sedar nikmat kesihatan. Sampailah dah sakit. πŸ˜‚ Mahal atau murah pun subjektif

      Delete
    4. Lebih baik jaga kesihatan kan.
      .
      Hospital kerajaan pun dah mahal
      .

      Delete
    5. Duit dah bayar kat hospital. Memang mahal. Ayah kami operation batu karang orne rm30000 fuh

      Delete
  2. Replies
    1. Betul. Masa sihat senang nak jaga. Banyakkan bersyukur atas nikmat masa dan kesihatan yang Allah berikan
      .
      Kalau dah sakit mahal harganya

      Delete
    2. macam mna pula kalau dgn pandangan sesetengah msyarakat kita..
      "aku xda sakit apa lg,nak buat apa mkn bnda2 ni...nanti aku sakit aku cari la ubat.."

      Delete
    3. Kita tak boleh ubah pandangan orang. Nak doakan boleh lah aida.
      .
      Hehe

      Delete
    4. Setuju. Mencegah lagi bagus
      .
      Dah sakit tak guna dah

      Delete
    5. Insyaallah kak. Terima kasih melawat

      Delete
  3. banyak kebaikkan vivix ni sampai macam-macam boleh dicerita mengenainya kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau uncle zuan nak maintain awet muda & sihat selalu
      .
      Bolehlah cuba makan vivix shaklee ni. Hihi

      Delete
    2. Akak pernah makan vivix ni.
      .
      Rasanya masam manis
      .
      Pekat macam pati

      Delete
  4. Bagus nya Vivix ni :) Moga membantu untuk mereka yang memerlukan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah wani. πŸ˜€
      .
      Usaha sampai berjaya kan makan vivix ni pun iktiar juga

      Delete
    2. Selalu yang makan vivix ni, jenis jaga kesihatan

      Delete
    3. Dan yang jaga lesihatan nampak muda lagi walau dah tak berapa muda pun
      .
      Haha

      Delete
  5. ramai yang bagi feedback positif tentang vivix ni, antara produk shaklee yang saya belum cuba lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu kena cuba tuan Ajumohit
      .
      Makan vivix shaklee untuk sihat & muda 😎

      Delete
    2. Akak sarankan kalau nak makan vivix, krna jaga pemakanan juga
      .
      Kan semua penyakit asal dari perut

      Delete
    3. Setuju sis. Memang banyak penyakit berasal dari perut πŸ˜‚
      .
      Jadi kawallah apa yang masuk perut tu

      Delete
  6. Sungguh banyak manfaat vivix untuk kesihatan kita kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😁 alhamdulillah, memang banyak kelebihan vivix untuk kesihatan kita

      Delete
    2. Vivix ni usaha je. Kalau Allah tak bagi sembuh, tak guna juga
      .
      Usaha dan tawakal.

      Delete
    3. Setuju tu. Kalau Allah tak nak sembuhkan sakit
      .
      Buat apa pun tak menjadi
      .
      Tapi Allah juga arahlan kita berusaha cari ubat
      .
      Kita usaha & tawakal 😁

      Delete
  7. Replies
    1. Yang pernah makan dan makin sihat memang lebih hargai kan tuan

      Delete
  8. Panduan lengkap vivix ni.. banyak link saya kena baca ni.. saya sahre kat fb ye sebgai rujukan nanti.


    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih tuan dedaun comel. Blog tuan pun sangat menarik
      .
      😍

      Delete
  9. Vivix merupakan produk yang sangat bagus ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan vivix shaklee untuk anti kanser & awet muda. Hero borneo kena sentiasa segak

      Delete
  10. daily sukatan makanan bape ml? n 1 botol bape kuantiti berat?tahan bape lama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sukatan sebotol adalah 150 ml

      insyaallah kalau rajin dan istiqamah makan hari hari

      sebotol cukup untuk sebulan

      atau 30 hari

      sebab 1 sudu teh anggaran 5 ml

      150 bahagi dengan 5ml

      sama dengan 30 kali

      Delete
  11. daily sukatan ubat bape ml? 1 botol bape kuantiti berat ?? tahan bape bulan 1botol ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah di jawab di atas ya sis masfizah

      Delete
  12. Nk Tanya..kalau perokok blh ke ambil vivix?

    ReplyDelete

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. TOP 10 Pengomen terbanyak akan dipaparkan di Kanan blog ini! Dapat backlink lagi. πŸ˜‰ 🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„

All Rights Reserved by Cantik & Sihat Dengan Shaklee. © 2018

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.