Set Kecantikan Shaklee Asas Cadangan Pengedar Sah Cantik Menawan | Memang terbukti berkesan. Saya dah cuba!

Set Kecantikan Asas Shaklee Cadangan Pengedar Sah | Memang terbukti berkesan. Saya dah cuba!

Assalamualaikum wbt...

Kalau tanya sesiapa pun, nak tak kulit yang cantik dan sihat? Insyaallah mereka akan jawab: YA

set asas kecantikan shaklee


Terutamanya kaum wanita. Ada yang sanggup berhabisan dan bersusah payah demi nak dapatkan kulit muka yang cantik dan sihat. 

Sekarang ni ada banyak produk yang dijual untuk kecantikan kulit.

Macam-macam jenis...tapi hati-hati takut yang anda makan tu memudaratkan kesihatan sebab ada bahan-bahan terlarang.

set kecantikan muka shaklee


Saya pun tak ketinggalan nak kulit yang cantik...tapi saya tak berani nak mencuba sebarangan produk. 

Nak pula saya ni senang kena allergi kalau produk tu tak sesuai dengan saya. Mula lah nak gatal sana sini.

Nora ni jenis kulit sensitif. Produk kecantikan yang ada di luar sana banyak yang gunakan bahan kimia.

Terpaksa jadi cerewet.


Saya ambil Set Pantang Shaklee cadangan pengedar sah selepas melahirkan anak yang kedua. Antara produk dalam Set Pantang Shaklee tu ada Energizing Soy Protein dan Vitamin C.   

Dua produk yang sama juga ada dalam Set Asas Kecantikan Shaklee.

Selepas sebulan saya mengamalkan ESP dan Vitamin C secara konsisten, saya dah nampak hasilnya. Kulit saya bertambah halus dan sihat! Alhamdulillah...

Masa tu Nora pun terfikir,


Kalau kulit aku yang sensitif ni pun sesuai makan set kecantikan wajah shaklee, mesti orang lain pun boleh juga

Lagipun, ini kali kedua Nora bersalin. Dua dua kelahiran dengan pembedahan Czer.

Bersalin pembedahan ni sakit tau. Anak pertama dulu mashaallah. Azabnya. Hanya Allah swt je tau.

Mungkin ada pembaca yang pernah alami pengalaman bersalin yang sama.

Masa anak pertama dulu Nora tak tahu pun yang set bersalin berasaskan jamu tak sesuai untuk pembedahan Czer.

Bila Doktor dan jururawat beritahu, menyesalnya masa tu. Ada set bersalin tapi tak boleh makan.

Tapi syukurlah, anak kedua ni Nora makan set pantang shaklee. Serasi.

Dapat kesan tambahan pulak tu. Kulit dah makin berseri. Bukan Nora kata, suami dan kawan kawan yang tegur.

Memang terus setia dengan produk shaklee selepas tu.

Bila dah dapat manfaat tu, kata mentor saya berdosa tak beritahu orang lain.

Mari saya ceritakan khasiat dalam Set Asas Kecantikan Shaklee ni:

Set ni mengandungi:

Energizing Soy Protein
harga set kecantikan shaklee muka
Nora suka minum ESP waktu pagi sebab badan jadi lebih cergas. Lepas tu makan sarapan macam biasa. 

Boleh perasan yang selera jadi kurang, rasa kenyang sampai tengahari.

Rupa rupanya ESP Shaklee ni lambat dihadam. Sama macam oat. Sesuai untuk orang puasa.

Kelebihan ESP Shaklee memang banyak, antaranya
  • Dapat membantu  membina sel-sel baru, mengganti dan memperbaiki tisu-tisu badan yang lama dan rosak  tisu-tisu yang baru.
  • ESP juga ada dalam Set Penyusuan Shaklee sebab dapat membanyakkan susu badan ibu-ibu
  • Juga sesuai untuk mereka yang ingin mengurangkan berat badan. 
  • Pengambilan ESP dapat memberikan rasa kenyang yang berpanjangan
Kalau kita campurkan ESP Shaklee dengan yogurt dah boleh buat Masker muka ESP.

Kulit jadi lebih licin dan lembut. Cubalah.

Vitamin C
set kecantikan produk shaklee




  • Membantu dalam menyalurkan Vitamin C secara berpanjangan
  • Bertindak sebagai antioksidan
  • Mencerahkan kulit
  • Meningkat penghasilan kolagen agar kulit lebih anjal dan halus
Vitamin E

set kecantikan dan kesuburan shaklee


  • Kulit kelihatan lebih muda dan segar
  • Melindungi kulit dari sinaran UV yang berbahaya
  • Memabntu mengelakkan kerosakan kulit akibat radikal bebas

Pastikan anda meminum air yang banyak untuk membantu penyerapan vitamin di dalam badan. Air juga dapat membantu melembapkan kulit. Baru lah nampak berseri :)

Hasilnya selepas mengamalkan Set Kecantikan Shaklee


set kecantikan shaklee harga berpatuan dan mampu milik


Set ini tahan lama dan boleh digunakan oleh seisi keluarga. Harganya pun berpatutan.


  1. Energizing Soy Protein RP RM150.00
  2. Sustained Released Vitamin C 180 biji RP RM92.50
  3. Vita-E Complex RP RM149.00
*RP : Retail Price

Shaklee juga mempunyai set penjagaan kulit muka luaran. Semua ada dalam tu. Pencuci muka, pelembap, kim pelindung mahari, untuk jeragat dan krim malam.

Nama produk ni adalah set nutriwhite shaklee.

Semuanya 100% semulajadi. Tiada pengawet dan selamat digunakan.

Jika sahabat semua mahu mencubanya tapi masih berkira kira, boleh mulakan dengan set nutriwhite basic shaklee

Ambil pencuci muka dan pelembap. Itu pun dah tahan setahun pakai. Memang lama dan puas hati.

Tube pencuci muka tu memang besar. Pakai sikit pun buih dah banyak. Yang penting ianya selamat dan halal.

TUNGGU DULU. Anda mesti nak jimat belanja dan menikmati hidup yang sihat kanYa.. ada caranya

Jika anda mahukan kelebihan dan harga yang mesra budget, ada 2 pilihan
  1. Mendaftar sebagai ahli. . Boleh jadi sumber pendapatan juga. Mana la tau ada kawan nak kirim. 
  2. Hubungi saya sekarang, untuk mengetahui cara menjadi ahli
Senangkan? SMS/WHATSAPP Nora di 0123332359 untuk pertanyaan ek.


Saya adalah Pengedar Shaklee di kawasan Setapak, Selayang dan kawasan sekitar Kuala Lumpur.



Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:


pengedar shaklee setapak selayang dan kl



Call / Whatsupp: 0123332359 
ID Shaklee: 1083521
Email: norahimah@gmail.com
FB: Nora Alisa bagi sebarang pertanyaan lanjut.



Jadi apa pendapat anda tentang Set Kecantikan Shaklee? Saya sangat berminat dengan perkongsian anda semua. Kongsikan di ruangan komen dibawah ya.