Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

Cara Makan Set Resdung Shaklee? Hentikan bersin anda sekarang!

Cara Makan Set Resdung Shaklee | Kebaikan Jadual Pengambilan Paling Berkesan

Assalamu'alaikum Wrmbth, Terima kasih kerana mengunjungi blog kami. Hari ini Julia ingin kongsi cara makan set resdung shaklee.

cara makan set resdung shaklee kebaikan jadual pengambilan berkesan

Haaachummm


Supaya anda semua kembali tenang tenang saja hidupnya. Terutama sewaktu pagi. Bersin umpama mesingan.



Hihi. Maaf encik suami. Suami Ju dulu ada masalah resdung yang agak kronik.



Syukur alhamdulillah sejak amalkan set shaklee untuk rawatan resdung dah hampir pulih. 

set vitamin shaklee untuk resdung

Aaaachowww!!!

Alhamdulillah, dah ramai sangat dapat kebaikan set resdung shaklee. Bukan Ju yang kata ya, suami julia sendiri dah makin sihat. Dan banyak lagi pesakit resdung dah dapat manfaat set resdung shaklee.


Apa pun, syukur alhamdulillah ini semua atas keizinan Allah. Bukankah telah dijanjikan, semua penyakit ada ubatnya. Kecuali mati.



Mari kita lihat dan dengar sendiri maklumbalas positif penggunakan lepas. Keberkesanan set resdung shaklee diakui ramai orang



Testimoni Set resdung Shaklee



Orang lelaki dan perempuan, sama sama dapat manfaat. Mana ada beza set resdung lelaki dan perempuan


testimoni set resdung shaklee

testimoni keberkesanan set resdung shaklee

manfaat vitamin shaklee untuk resdung

aturan makan set resdung shaklee

Saat paling menyeksakan bagi penghidap resdung, mesti selepas makan makanan laut. Kerang udang dan sotong.

Memang banyak pantang larang untuk penyakit resdung. Antara yang Ju boleh beri

pantang larang pesakit resdung

Kerang bakar.. yummy. Pantang untuk resdung tau

  1. Nak bela binatang peliharaan pun tak boleh. Elakkan daripada memelihara binatang berbulu kat dalam rumah seperti kucing dan arnab
  2. Jangan menggunakan sarung bantal, cadar dan selimut yang diperbuat daripada bulu binatang
  3. Kerap bersihkan permaidani kerana karpet memerangkap habuk. Dan tempat hama membiak
  4. Gunakan penutup hidung semasa mengemas rumah
  5.  Banyakkan minum air 
  6.  Beri perhatian dalam penjagaan kebersihan muka

kesan pengambilan set resdung shaklee

Meh la pegang saya. Miowww~~

Cara Makan Set Shaklee Untuk Resdung
kesan makan set resdung shaklee


Ok, Sebelum tu Ju nak ingatkan yang cara makan yang diberikan ini secara umum sahaja.



Pengedar Shaklee yang anda beri lebih tahu ya. Beli set resdung dari Julia dan dapatkan jadual makan lengkap.



1. Minggu pertama makan alfafa complex shaklee sahaja. Ini untuk bersihkan usus.



2. Minum banyak air ya. 8 gelas sehari minimum. atau 3 liter air masak sehari. Bersamaan dengan 2 botol besar air mineral 1.5 liter



3. Jangan makan produk Shaklee tanpa pemahaman yang betul. Alfafa berunsur herba. Bukan semua orang boleh makan alfafa.



4. Selepas proses detox selesai. Teruskan makan alfafa complex.



5. Makan bcomplex selepas makan sarapan. Biasakan makan bcompex diawal pagi.



6. Ini untuk membantu kita rasa bertenaga sepanjang hari. Bcomplex membantu penghadaman makanan dan pembebasan tenaga.



7. Harus diingat, bcomplex tak sesuai diminum bersama kopi teh dan nescafe. Kafein menghalang penyerapan zat yang berkesan.



8. Makan vitamin c selepas makan tengahari. Juga elakkan makan vitamin c bersama minuman berkafein ya.



Seeloknya, untuk kesan terbaik dan berkesan pantang dulu makan makanan laut buat sementara.



Bagi masa untuk badan memulihkan diri.



Beli set resdung shaklee dari Ju dan penjelasan lebih lanjut akan diberikan ekslusif untuk anda.


Tunggu Dulu. Anda mesti inginkan Vitamin-vitamin lain yang hebat dan terbaik dari shaklee kan. Nak tahu lebih lanjut atau ingin mendapatkannya anda cuma ikuti langkah dibawah ni:

Call/Whatsapp : 
Maznee Azmi 019-265-3791
ID Shaklee : 963860