Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

KEHEBATAN VIVIX SHAKLEE KEAJAIBAN YANG PASTI MENAMBAT HATI

KEHEBATAN VIVIX SHAKLEE
KEAJAIBAN YANG PASTI MENAMBAT HATI

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan untuk semua pembaca blog Kak Zura.
.
Terpanggil nak share tentang kehebatan Vivix Shaklee... produk yang menimbulkan keajaiban dalam perubahan penampilan diri dan kesihatan secara keseluruhannya.
.
Beberapa rakan Kak Zura telah menggunakan Vivix Shaklee ni & hasilnya amat memuaskan.

           

       Manfaat Vivix Shaklee
  • Perlindungan Antioksidan
  • Menyokong sistem Imun
  • Menyokong kesihatan jantung
  • Menyokong kesihatan otak
  • Menyokong kesihatan sendi
  • Kesihatan keseluruhan
Bukan itu saja kehebatan Vivix Shaklee ni... ada lagi...


Ramuan Istimewa Vivix Shaklee

Vivix adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan  polifenol. Mengandungi campuran unik botani Poggonum Cuspidatum , Anggur Muscadine , Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang amat kaya dengan polifenol.

Polifenol ialah sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti oksidan dan anti penuaan semulajadi.


Keajaiban Vivix merubah kesihatan yang amat ketara.

Cerita Rakan Kak Zura...kisah benar

Rakan Kak Zura ni Mr.Rahman , mula-mula beli Set Subur Shaklee ...maklumlah dah agak bertahun mendirikan rumah tangga masih belum di kurniakan cahaya mata. Selang seminggu , Mr.Rahman tanpa di sangka-sangka dia nak ambil Vivix Shaklee plak...hairan gak...lalu Kak Zura bertanya mengapa...

Dia yakin Vivix Shaklee ni memang elok untuk mencegah kencing manis dan darah tinggi...so tu la sebab dia nak consume Vivix Shaklee.Rupa-rupanya , doktor baru sahkan yang Mr.Rahman ni dah border line untuk kedua-dua penyakit ni.

Perubahan yang amat ketara Mr.Rahman sendiri mengatakan sejak menggunakan Vivix Shaklee dia semakin cergas dan sihat. Pemakanan pun di jaga....syukur rakan Kak Zura semakin sihat dan bertenaga.

Dia juga kagum bercerita tentang kecederaan di tapak tangan semasa mengasah parang ...tiba-tiba dia terhiris tapak tangannya sendiri...kenalah beberapa jahitan...Mr.Rahman mengatakan Vivix Shaklee telah menyembuhkan lukanya dengan cepat dan atas kepercayaan yang amat tinggi pada Vivix Shaklee , dia sanggup menyarankan kawannya untuk menggunakan Vivix Shaklee .

Yang diri kat tengah tu minum Vivix Shaklee !!!

Seorang lagi rakan Kak Zura , Pn.Sumathi begitu teruja bila merasai perubahan dari segi kesihatan, tiada lagi lenguh-lenguh badan, hilang rasa keletihan yang berpanjangan dan kulit muka nampak bersinar-sinar. Pn.Sumathi guna Vivix Shaklee pada awalnya kerana doktor mengesahkan dia akan kena strok bila-bila masa sahaja.

Menurut Pn.Sumathi , kawan-kawan dia asyik bertanya , so dia cadangkan ambil Vivix Shaklee sebagai supplement harian...boss dia pun tanya....hehe...katanya nak mula consume secepat mungkin...siap suruh Pn.Sumathi bawa botol Vivix Shaklee ke tempat kerja...sebab nak lihat bagaimana rupa Vivix Shaklee tu...

Baguskan  produk ni...apa tu...Vivix Shaklee memang The Best.

Senyuman gembira kerana punyai kulit yang berseri-seri

Adanya produk Vivix Shaklee di pasaran , tak perlu lagi nak ke facial spa bagai...kerana Vivix Shaklee lebih berbaloi hasilnya dari ke spa...tak gitu kawan-kawan...

Harga memang agak tinggi..tetapi boleh hubungi Kak Zura untuk runding harga.

Usia semakin meningkat , tenaga semakin kurang..dapatkan Vivix Shaklee sekarang untuk alami keajaibannya.

Happy..Healthy..Fit....Vivix Shaklee 


Call / Whatsapp : 011 17749161 / 013 7720505 
                 Email : zurainialiman@gmail.com
                 FB : Zuraini Aliman bagi sebarang pertanyaan lanjut
                 @ boleh pergi sendiri ke Cawangan Shaklee berdekatan
                  & daftar sebagai ahli menggunakan id Kak Zura...
                 Id Shaklee : 1083085