Top Ad unit 728 × 90

Jerawat & kulit berminyak hilang. Wajah menggerutu tiada lagi lepas makan set kecantikan shaklee

Jerawat & kulit berminyak hilang. Wajah menggerutu tiada lagi lepas makan set kecantikan shaklee

.
Ibu cantik tanpa jerawat
Assalamualaikum wrmbth. 
.
Apa khabar hari ni adik manis bersira & bonda hangat membakar 😍
.
Maznee doakan semuanya sihat & aktif berkejaran ke sana ke mari.
.
Orang perempuan memang dah fitrah suka benda cantik. Nak baju cantik, rumah cantik & semestinya kulit cantik. 😊
.
Siapa setuju meh angkat tangan.
.
Tapi itulah, nak dapat kulit cantik ni kena banyak ilmu & pelaburan wamg ringgit
.
Kena banyak bersabar juga
.
Sebabnya, tak semua benda kita boleh makan kan?
.
Contohnya makanan berminyak. Nanti kulit kita jadi berjerawat & berminyak berkilat macam sinaran lampu kereta tinggi. πŸ˜‚
.
Orang nampak pun silau.
.
Makanan laut pula, kalau makan banyak banyak senang kena resdung. Mula lah jerawat besar besar naik
.
Wuih. Siap parut jeragat & berkawah macam muka bulan πŸ˜…
.
Kalau dah kena resdung, susah nak baik. Muka yang dulunya licin & halus seperti kain sutera mahal kat kedai kain Jakel tu. Dah jadi kasar dengan parut jeragat.
.
Tak suka
.
πŸ˜‚
.
Makanan laut berlebihan juga boleh sebabkan gout kerana kandungan asid urik yang tinggi
.
Kalau dibiarkan boleh sakit sakit sendi tau. Maznee baru diberitahu seorang kawan. Puan Ila dari perak.
.
Ayahnya menghidap gout teruk sampai pecah bernanah. Lepas tu nak cuba makan vivix untuk sakit gout. 😐
.
Mujur dapat anak yang solehah & mampu macam puan Ila. Duit tu soal no 2.
.
Kolesterol dalam makanan laut boleh sebabkan sakit jantung & strok.
.
Dan membuatkan kulit muka kita jadi tak lawa. Perasan tak ada orang tu, bawah matanya ada bintik bintik macam jerawat halus.
.
Kalau tak tahu orang ingat itu jerawat.
.
Tapi sebenarnya itu kolesterol tau.
.
Banyak sebab kulit kita boleh jadi berminyak & berjerawat sampai jadi menggerutu.  Dan hilang serinya πŸ˜₯ Masa ni nak kena pakai produk untuk hilangkan jerawat pula.
.
Hari ni Maznee nak kongsi pengalaman sebenar cik Erya (Bukan nama sebenar) untuk mendapat semula kulit yang cantik & tidak menggerutu.
.
Maznee doakan adik manis & bonda dapat manfaat ya
.

Bagaimana cik Erya pulihkan kulit yang menggerutu kerana jerawat & berminyak. Menjadi cantik semula

.Kulit wajah tidak menggerutu berminyak & jerawat makan set kulit shaklee
April 2016. Maznee dapat soalan dari Erya.
.
Katanya dah penat telan suplement nak bagi kulit cantik. Dan nak menghilangkan lubang bekas jerawat di pipi
.
Rupa rupanya Erya pernah beli suplemen jenama lain di kedai jamu
.
Beli vitamin c nak bagi kulit cantik, cerah & bersih.
.
Tapi lepas makan beberapa bulan, tak jadi apa apa pun. πŸ˜…
.
Maznee ada tanya, selalu bangun pagi rasa best bertenaga sampai boleh lari 7 pusingan stadium bukit jalil atau rasa letih je
.
😢
.
Benarlah sangkaan Maznee. Erya rase letih
.
Bonda tau kan, makanan zaman sekarang ni kurang berkhasiat 
.
Terutama kalau kita selalu makan fast food.
.
Merapu kot 
.
πŸ˜‘
.
Kita pun kurang makan sayur & buah buahan segar yang kaya dengan serat
.
Buah seperti tembikai merah banyak kebaikannya. Sedap & menyegarkan
.
Air pun banyak
.
Buah lemon pula bagus untuk kandungan vitamin c nya. Sedap buat air sejuk 😊
.
Buah nenas pulak sedap & penuh manfaat untuk kesihatan, wow. Serat tinggi & kaya vitamin c juga. 
.
Elok untuk bonda kerap makan buah ni setiap minggu
.
Supaya usus kita boleh dibersihkan
.
Usus pun jadi kotor. Badan banyak toksin. πŸ˜‚Penyerapan makanan terganggu. Bonda boleh baca tanda tanda usus kita kotor disini
.
Bila kita selalu detoks badan dengan makanan yang bagus, barulah sesuai makan suplemen
.
Maznee dan keluarga kerap makan buah setiap minggu. Nak dapat manfaatnya
.
Selain buah, suami Maznee juga invest sedikit wang untuk pembelian suplemen yang berkesan.
.
Kalau untuk kecantikan, ada 2 pilihan. Samada nak makan suplemen atau nak pakai skincare shaklee. Paling baru ada set skincare youth shaklee

Bonda tau, shaklee ada beberapa produk yang kaya dengan serat & bantu membersihkan usus 😍
.
Contohnya alfafa complex shaklee yang diperbuat dari herba alfafa. Kami makan setiap hari untuk memastikan serat yang diambil setiap hari mencukupi.
.
Sebab tu alfafa ada dalam set vitamin shaklee untuk mudah mengandung. Antara punca susah nak hamil adalah nutrisi
.
Pernah sebelum ni, Maznee kongsikan ada bonda yang dapat set kesuburan shaklee dari Maznee perasan yang kulitnya makin cantik & bersih. Badan pun rase ringan je
.
Nak pergi tandas pun senang. Kalau dulu selalu sembelit & rasa tak lawas.
.
Sekarang ni tiap pagi bergegas ke tandas macam kita dah terlambat bangun pergi kerja.
.
Boleh bayangkan tak kelam kabutnya
.
Kalau bonda nak cuba, boleh hubungi Maznee. Di kawasan utara, bonda boleh contact Aida, agen shaklee kedah di kodiang & changlun
.
Mazni pulak cover 1 Malaysia. Brunei pun sampai. Singapura pun ada. Arab saudi pun pernah
.
Kalau bonda duduk klang, bolehlah ambil cod dengan agen shaklee klang. Maznilah orangnya.
.
Hehe
.
Produk seterusnya untuk detoks ialah herblax.
.
Herblax shaklee juga kaya dengan serat. Fungsinya hampir sama seperti alfafa. πŸ˜‡
.
Serat dalan alfafa complex & herblax shaklee membersihkan dinding usus kita yang kotor
.
Dan selepas dibersihkan, mudah untuk menyerap khasiat dari makanan.
.
Adik manis & bonda rupawan cuba baca kisah ni. 
.
Pengalaman seorang cik adik yang makan vitamin untuk kulit cantik shaklee 😍 Dan perasan parut jeragat makin hilang & kulit muka makin cerah.
.
Adik ni dah detoks badan & usus, serta amalkan suplemen shaklee untuk kulit yang flawless.
.
Banyak produk shaklee yang bagus untuk kulit cantik.
.
Vivix shaklee bagus untuk awet muda & nampak bertahun tahun lebih muda berbanding usia sebenar
.
ESP Shaklee bagus untuk kulit nampak bersih & badan yang cergas. Tak lah kering & kusam je macam baru balik padang pasir sahara tu.
.
Hihi
.
Gla complex shaklee pula bantu pulihkan gangguan hormon dalam badan. Terutama untuk wanita. Macam mana nak tahu ada gangguan hormon. Cuba perhatikan haid kita cantik teratur tak tiap bulan
.
Kalau tak teratur
.
Sah lah tu. Ada masalah
.
Balik pada kisah cik erya. Lepas 9 bulan mula makan suplemen shaklee
.
Maznee tanya semula. πŸ˜‰ Apa perubahan yang dapat dirasai
.
Cik erya tak rajin nak makan hati hari. Itupun dapat perasan kulitnya dah tak menggerutu macam dulu.
.
Nampak lagi bersih.
.
Kalau tak makan hari hari pun hasilnya best.
.
Cuba bayangkan kalau Erya ambil ikut jadual yang Maznee berikan? 😍
.
Kan kan.
.
Kalau adik manis & bonda nak kulit yang cantik & awet muda. Dan pernah makan banyak produk.
.
Tapi kecewa dengan hasilnya yang tak seberapa. Apa kata cuba detoks dulu.
.
Tak tahu cara detoks yang bagus dan berkesan
.
Apa susah susah.
.
Bonda & adik manis whatsap je Maznee. Nanti kita sembang ok? Whatsap je Maznee 019-265-3791
.
Kalau nak dapat hasil yang terbaik, mesti ada pengedar shaklee yang bertanggungjawab & berpengalaman untuk bimbing kita
.
Baru hasilnya terbaik.
.
Insyaallah, ada caranya nak sihat & cantik. Selamat & berkesan.
.
Jumpa lagi ya. Assalamualaikum wrmbth
Jerawat & kulit berminyak hilang. Wajah menggerutu tiada lagi lepas makan set kecantikan shaklee Reviewed by Mazni Azmi on 7:31 PG Rating: 5

2 ulasan:

  1. muka kita pon jerawat naik kejap2 ja..then hilang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanda bdan sihat. Sebab tu jerawat pun segan segan nak keluar 😍
      .
      Kulit pun makin sihat & cantik

      Padam

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. TOP 10 Pengomen terbanyak akan dipaparkan di Kanan blog ini! Dapat backlink lagi. πŸ˜‰ 🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„

All Rights Reserved by Shaklee untuk Ibu Bijak Keluarga Sihat © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.