Jerawat & kulit berminyak hilang. Wajah menggerutu tiada lagi lepas makan set kecantikan shaklee

Jerawat & kulit berminyak hilang. Wajah menggerutu tiada lagi lepas makan set kecantikan shaklee

.
Ibu cantik tanpa jerawat
Assalamualaikum wrmbth. 
.
Apa khabar hari ni adik manis bersira & bonda hangat membakar 😍
.
Maznee doakan semuanya sihat & aktif berkejaran ke sana ke mari.
.
Orang perempuan memang dah fitrah suka benda cantik. Nak baju cantik, rumah cantik & semestinya kulit cantik. 😊
.
Siapa setuju meh angkat tangan.
.
Tapi itulah, nak dapat kulit cantik ni kena banyak ilmu & pelaburan wamg ringgit
.
Kena banyak bersabar juga
.
Sebabnya, tak semua benda kita boleh makan kan?
.
Contohnya makanan berminyak. Nanti kulit kita jadi berjerawat & berminyak berkilat macam sinaran lampu kereta tinggi. πŸ˜‚
.
Orang nampak pun silau.
.
Makanan laut pula, kalau makan banyak banyak senang kena resdung. Mula lah jerawat besar besar naik
.
Wuih. Siap parut jeragat & berkawah macam muka bulan πŸ˜…
.
Kalau dah kena resdung, susah nak baik. Muka yang dulunya licin & halus seperti kain sutera mahal kat kedai kain Jakel tu. Dah jadi kasar dengan parut jeragat.
.
Tak suka
.
πŸ˜‚
.
Makanan laut berlebihan juga boleh sebabkan gout kerana kandungan asid urik yang tinggi
.
Kalau dibiarkan boleh sakit sakit sendi tau. Maznee baru diberitahu seorang kawan. Puan Ila dari perak.
.
Ayahnya menghidap gout teruk sampai pecah bernanah. Lepas tu nak cuba makan vivix untuk sakit gout. 😐
.
Mujur dapat anak yang solehah & mampu macam puan Ila. Duit tu soal no 2.
.
Kolesterol dalam makanan laut boleh sebabkan sakit jantung & strok.
.
Dan membuatkan kulit muka kita jadi tak lawa. Perasan tak ada orang tu, bawah matanya ada bintik bintik macam jerawat halus.
.
Kalau tak tahu orang ingat itu jerawat.
.
Tapi sebenarnya itu kolesterol tau.
.
Banyak sebab kulit kita boleh jadi berminyak & berjerawat sampai jadi menggerutu.  Dan hilang serinya πŸ˜₯ Masa ni nak kena pakai produk untuk hilangkan jerawat pula.
.
Hari ni Maznee nak kongsi pengalaman sebenar cik Erya (Bukan nama sebenar) untuk mendapat semula kulit yang cantik & tidak menggerutu.
.
Maznee doakan adik manis & bonda dapat manfaat ya
.

Bagaimana cik Erya pulihkan kulit yang menggerutu kerana jerawat & berminyak. Menjadi cantik semula

.Kulit wajah tidak menggerutu berminyak & jerawat makan set kulit shaklee
April 2016. Maznee dapat soalan dari Erya.
.
Katanya dah penat telan suplement nak bagi kulit cantik. Dan nak menghilangkan lubang bekas jerawat di pipi
.
Rupa rupanya Erya pernah beli suplemen jenama lain di kedai jamu
.
Beli vitamin c nak bagi kulit cantik, cerah & bersih.
.
Tapi lepas makan beberapa bulan, tak jadi apa apa pun. πŸ˜…
.
Maznee ada tanya, selalu bangun pagi rasa best bertenaga sampai boleh lari 7 pusingan stadium bukit jalil atau rasa letih je
.
😢
.
Benarlah sangkaan Maznee. Erya rase letih
.
Bonda tau kan, makanan zaman sekarang ni kurang berkhasiat 
.
Terutama kalau kita selalu makan fast food.
.
Merapu kot 
.
πŸ˜‘
.
Kita pun kurang makan sayur & buah buahan segar yang kaya dengan serat
.
Buah seperti tembikai merah banyak kebaikannya. Sedap & menyegarkan
.
Air pun banyak
.
Buah lemon pula bagus untuk kandungan vitamin c nya. Sedap buat air sejuk 😊
.
Buah nenas pulak sedap & penuh manfaat untuk kesihatan, wow. Serat tinggi & kaya vitamin c juga. 
.
Elok untuk bonda kerap makan buah ni setiap minggu
.
Supaya usus kita boleh dibersihkan
.
Usus pun jadi kotor. Badan banyak toksin. πŸ˜‚Penyerapan makanan terganggu. Bonda boleh baca tanda tanda usus kita kotor disini
.
Bila kita selalu detoks badan dengan makanan yang bagus, barulah sesuai makan suplemen
.
Maznee dan keluarga kerap makan buah setiap minggu. Nak dapat manfaatnya
.
Selain buah, suami Maznee juga invest sedikit wang untuk pembelian suplemen yang berkesan.
.
Bonda tau, shaklee ada beberapa produk yang kaya dengan setat & bantu membersihkan usus 😍
.
Contohnya alfafa complex shaklee yang diperbuat dari herba alfafa. Kami makan setiap hari untuk memastikan serat yang diambil setiap hari mencukupi.
.
Sebab tu alfafa ada dalam set vitamin shaklee untuk mudah mengandung. Antara punca susah nak hamil adalah nutrisi
.
Pernah sebelum ni, Maznee kongsikan ada bonda yang dapat set kesuburan shaklee dari Maznee perasan yang kulitnya makin cantik & bersih. Badan pun rase ringan je
.
Nak pergi tandas pun senang. Kalau dulu selalu sembelit & rasa tak lawas.
.
Sekarang ni tiap pagi bergegas ke tandas macam kita dah terlambat bangun pergi kerja.
.
Boleh bayangkan tak kelam kabutnya
.
Kalau bonda nak cuba, boleh hubungi Maznee. Di kawasan utara, bonda boleh contact Aida, agen shaklee kedah di kodiang & changlun
.
Mazni pulak cover 1 Malaysia. Brunei pun sampai. Singapura pun ada. Arab saudi pun pernah
.
Kalau bonda duduk klang, bolehlah ambil cod dengan agen shaklee klang. Maznilah orangnya.
.
Hehe
.
Produk seterusnya untuk detoks ialah herblax.
.
Herblax shaklee juga kaya dengan serat. Fungsinya hampir sama seperti alfafa. πŸ˜‡
.
Serat dalan alfafa complex & herblax shaklee membersihkan dinding usus kita yang kotor
.
Dan selepas dibersihkan, mudah untuk menyerap khasiat dari makanan.
.
Adik manis & bonda rupawan cuba baca kisah ni. 
.
Pengalaman seorang cik adik yang makan vitamin untuk kulit cantik shaklee 😍 Dan perasan parut jeragat makin hilang & kulit muka makin cerah.
.
Adik ni dah detoks badan & usus, serta amalkan suplemen shaklee untuk kulit yang flawless.
.
Banyak produk shaklee yang bagus untuk kulit cantik.
.
Vivix shaklee bagus untuk awet muda & nampak bertahun tahun lebih muda berbanding usia sebenar
.
ESP Shaklee bagus untuk kulit nampak bersih & badan yang cergas. Tak lah kering & kusam je macam baru balik padang pasir sahara tu.
.
Hihi
.
Gla complex shaklee pula bantu pulihkan gangguan hormon dalam badan. Terutama untuk wanita. Macam mana nak tahu ada gangguan hormon. Cuba perhatikan haid kita cantik teratur tak tiap bulan
.
Kalau tak teratur
.
Sah lah tu. Ada masalah
.
Balik pada kisah cik erya. Lepas 9 bulan mula makan suplemen shaklee
.
Maznee tanya semula. πŸ˜‰ Apa perubahan yang dapat dirasai
.
Cik erya tak rajin nak makan hati hari. Itupun dapat perasan kulitnya dah tak menggerutu macam dulu.
.
Nampak lagi bersih.
.
Kalau tak makan hari hari pun hasilnya best.
.
Cuba bayangkan kalau Erya ambil ikut jadual yang Maznee berikan? 😍
.
Kan kan.
.
Kalau adik manis & bonda nak kulit yang cantik & awet muda. Dan pernah makan banyak produk.
.
Tapi kecewa dengan hasilnya yang tak seberapa. Apa kata cuba detoks dulu.
.
Tak tahu cara detoks yang bagus dan berkesan
.
Apa susah susah.
.
Bonda & adik manis whatsap je Maznee. Nanti kita sembang ok? Whatsap je Maznee 019-265-3791
.
Kalau nak dapat hasil yang terbaik, mesti ada pengedar shaklee yang bertanggungjawab & berpengalaman untuk bimbing kita
.
Baru hasilnya terbaik.
.
Insyaallah, ada caranya nak sihat & cantik. Selamat & berkesan.
.
Jumpa lagi ya. Assalamualaikum wrmbth

2 Responses to "Jerawat & kulit berminyak hilang. Wajah menggerutu tiada lagi lepas makan set kecantikan shaklee"

  1. muka kita pon jerawat naik kejap2 ja..then hilang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanda bdan sihat. Sebab tu jerawat pun segan segan nak keluar 😍
      .
      Kulit pun makin sihat & cantik

      Padam

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. πŸ˜‰ Insyaallah akan lawati blog cik puan & bonda semula.🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„