Kulit tak kering & badan bertenaga bangun pagi lepas makan set kesuburan shaklee

Badan bertenaga kulit tak kering produk set kesuburan shaklee
.

Kulit tak kering & badan bertenaga bangun pagi lepas makan set kesuburan shaklee

.
Assalamualaikum wrmbth, berapa ramai dari kita yang rasa lesu je bila bangun tidur
.
Dan bila pandang muka depan cermin, nampak sangat kulit tu kering.
.
Ramai bonda yang ada masalah ni kan?
.
Salah seorang darinya ada Puan Liza.
.
Puan Liza whatsap Maznee bertanyakan suplemen Shaklee yang mana sesuai diambilnya
.
Ya lah kan.
.
Kalau dah hari hari bangun rasa penat je. Mesti ada benda tak kena.
.
Kebanyakan masanya disebabkan apa yang kita makan seharian.
.
Dan melalui pertanyaan, Maznee dapat tahu Liza ada masalah haid tak teratur.
.
Dah agak lama juga masalah period yang dialaminya.
.
Dan, nampaknya Liza peminum tegar kopi.
.
Susah nak tinggal.
.

Minuman berkafein buat badan lesu tak bermaya macam sotong & kulit kering macam ikan kering?

.
Kafein dalam kopi tu memang ada bagi rasa ketagih.
.
Kalau bonda cari diinternet. Atau tanya saja doktor & pakar pemakanan.
.
Kafein ni menghalang badan kita menghadamkan makanan dengan sempurna
.
Pernah Maznee tulis satu ketika dahulu, Dr Oz pernah menyebut melalui 1 kajian yang dibacanya, kafein dalam kopi menghalang 39% zat besi dari diserap.
.
Belum cerita teh lagi. Dalam teh ada kafein dan tannin. Penyerapan zat besi turun sehingga 79%
.
Banyak tu tau
.
Tak hairanlah badan rase lesu tak bermaya.
.
Dan semua ni akan beri kesan jangka panjang & tak langsung pada kesuburan wanita.
.
Haid jadi tak menentu. Dan wanita tak subur
.
Tak datang setiap bulan. Dan kalau nak tambah anak lagi pun susah nak melekat.
.

Macam mana vitamin shaklee bagi badan kembali kuat macam superman & cantik macam pengantin?

.
Maznee rekemen Liza produk shaklee yang sesuai untuk masalah haid tak menentu dan nak bagi badan cergas
.
Maznee juga ada cadangkan supaya puan Liza berhenti minum kopi buat sementara
.
Paling tidak kurangkan
.
Jangan ambil kerap sangat. Insyaallah, kesan suplement shaklee yang dicadangkan akan lebih pantas tanpa kafein
.
Maznee pernah kongsi, kisah puan yang ada masalah sembelit. Lepas makan set kesuburan shaklee. Sembelit tak ada lagi. Dan beliau juga dah berjaya kurangkan kafein
.
Salah satu suplemen yang sesuai untuk masalah haid ialah gla complex shaklee
.
Bagus tau gla complex ni, bantu terlaturkan masalah hormon dalam badan.
.
Tak kira lelaki & perempuan.
.
Semua boleh makan
.
Tak lama selepas tu, dalam 2 minggu dari Liza mula makan suplemen yang dicadangkan
.
Maznee tanya perkembangan dengan beliau.
.
Alhamdulillah, hasilnya positif.
.
Kesan awal, badan dah rasa cergas je lepas bangun tidur.
.
Dan Liza perasan yang kulitnya dah tak nampak kering lagi 😍
.
Maknanya cukup lembapan bawah kulit.
.
Tanda badan cukup air.
.
Maznee tumpang gembira. Semoga Liza istiqamah jaga kesihatan lepas ni
.
Dan teruskan makan vitamin shaklee untuk kesihatan. Bonda yang pasang hajat nak tambah anak boleh cuba.
.
Dah ramai juga yang berjaya, ada yang cepat. Ada juga lambat. Ada 3 minggu. Ada pula hamil lepas 3 bulan makan vitamin shaklee.
.
Kita usaha ikut kemampuan 😁
.
Bil hospital dan klinik kerajaan pun nak naik harga. Melampau lampau naiknya pulak tu
.
Dah tak jauh beza dengan swasta
.
Jadi tanggungjawab kita jaga kesihatan sekarang.
.
Jika bonda ada masalah yang sama seperti Puan Liza, haid tak datang tetap & lesu je.
.
Kan best kalau badan kita boleh jadi bertenaga macam ahli sukan. Nak pergi mana mana pun bersemangat.
.
Puan Liza buat sesuatu dengan makan suplemen shaklee untuk atasi masalah ni
.
Mungkin bonda juga boleh dapat selesaikan masalah yang sama kalau makan suplemen ni kan. Makan set kesuburan shaklee.
.
Insyaallah. Jumpa lagi ya. No Maznee ada di dalam blog ni. Whatsap saja untuk pertanyaan
.
Assalamualaikum wrmbth

4 Responses to "Kulit tak kering & badan bertenaga bangun pagi lepas makan set kesuburan shaklee"

  1. Balasan
    1. Terbaiklah sangat set kesuburan shaklee kan Mas.
      .
      Boleh makan suami isteri untuk cepat tambah anak kan

      Padam

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. πŸ˜‰ Insyaallah akan lawati blog cik puan & bonda semula.🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„