Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

Kulit wanita ini putih & cerah pakai set skincare nutriwhite shaklee

Kulit wanita ini putih & cerah pakai set skincare nutriwhite shaklee

.
Kulit wanita cantik pakai skincare
Assalamualaikum wrmbth.
.
Bestnya hati ini bila kulit jadi cerah & makin putih kan? Sanggup laburkan duit & masa untuk nampak lawa & menawan setiap masa kan
.
Cume itulah, dalam pasaran ni. Macam macam produk kecantikan ada.
.
Ada jenis sapu sapu gosok gosok sampai licin. Sampai cantik.
.
Ada pulak jenis makan pil suplemen & makan kolagen untuk cantik. Maznee pernah cerita pasal seorang ibu yang makin cerah & cantik lepas 3 minggu makan set kulit lawa shaklee.
.
Hati ni rase teringin nak cuba. Teringin sangat sampai rase tak tahan nak teriak.
.
Hehe
.
Tapi rase ragu ragu tu pun ada. Sebab selamat ke?
.
Entah entah ada bahan kimia berbahaya dalam ni.
.
Macam hydroquinon atau paraben.
.
Lagi teruk ada merkuri.
.
Memang lah nampak lawa lebih cepat & lazat seperti mee maggie.
.
Tapi cepat juga lah kita tempat tiket kelas pertama ke percutian di hospital.
.
Sebab semua bahan kimia tu bahaya tau
.
Kesan jangka panjang.
.
Dari nak kulit cantik. Jadi kulit plastik.
.
Takutnya.
.
Jadi bonda jelitawan & adik manis romantis.
.
Hati hati bila nak cuba produk baru ya.
.
Kalau sebelum ni maznee cerita pasal ibu yang dapat kulit cantik lepas makan vitamin untuk subur shaklee.
.
Kali ni kita tukar cerita
.

Pengalaman nak dapat kulit cantik & cerah dengan skincare semulajadi oleh ibu anak 2

.Kulit muka wanita putih cerah skincare nutriwhite shaklee
.
Skincare semulajadi nutriwhite lambat tapi berkesan selamat
.
Tahun lepas, dalam bulan jun 2016. Masa tu seingat Maznee dah dekat raya.
.
Masa puasa.
.
Ada Maznee terima whatsap dari puan Azwa (Bukan nama sebenar)
.
Maznee panggil beliau Az saja untuk penceritaan.
.
Az ni dah berkahwin & ada anak beberapa orang.
.
Tapi dari cara Az sembang, Maznee rase orangnya jaga kesihatan ni.
.
Sebab apa? πŸ˜„
.
Az bagitahu yang dia nak skincare yang selamat digunakan jangka masa lama.
.
Masa kami sembang ni, tengah hangat hangat nasi lemak panas berita kosmetik beracun
.
Jadi, tak naklah bila dah pakai tu sampai serasi
.
Tiba tiba dengar kat tv & berita, ada bahan berbahaya
.
Oh mai.
.
Kenot be like dis lah kan.
.

Produk nutriwhite shaklee skincare yang berkesan, selamat & tahan lama. Puas pakai 😍

.
Jadi Az nak tahu, ada tak set penjagaan kulit muka dari shaklee yang sesuai dengan kulitnya yang berminyak.
.
Masa tu Maznee pernah pakai nutriwhite shaklee. Bukan set penuh lah
.
Update bulan ogos 2017 (Skincare Shaklee dah di upgrade kepada set skincare baru. Sekarang ni Set Youth Shaklee dengan kebaikan lebih untuk kulit kelihatan 10 tahun lebih muda)

Pakai mana yang Maznee rase perlu.
.
Dan memang puas hati. Sebab tahan lama & tak de bau pelik pelik.
.
Nak kata wangi cam bunga tu tak juga. Nak kata tak wangi pun tak juga.
.
Tapi yang pasti, dalam ni tak de bahan kimia.
.
Sebab standard shaklee ni tinggi.
.
Maznee rekemen Az pakai pencuci muka gentle deep foaming cleanser shaklee. Sesuai untuk kulit berminyak & sensitif
.
Pakai sikit je
.
Tapi buihnya banyak
.
Memang berbaloi 😍
.
Tahan 7 bulan atau lebih tau.
.
Dan juga toner & pelembap kulit nutriwhite shaklee. Soothing radiance whitening softener. Kulit tak kering & makin cerah. Secara semulajadi. Toner nutriwhite ni elok pakai lepas cuci muka untuk tutup liang roma yang dah terbuka
.
Barulah lembap je kulit tu. 
.
Dan tak kering di bakar sinaran laser dari matahari
.
Hehe
.
Toner nutriwhite juga berfungsi untuk memutihkan dan mencerahkan kulit wajah dari dalam.
.
Masa tu kan dah dekat raya.
.
Kalau Maznee lambat pos, memang alamatlah sampai lepas raya
.
Abang posmen pun cuti bonda tau. Suri hati incik posmen pun nak raya dengan abe tercinta.
.
Jadi, Maznee poskan laju laju.
.
Mujur sampai ngam ngam sebelum raya puasa.
.
πŸ˜€
.
Dalam 1 minggu sebelum raya.
.
Lepas beberapa hari.
.
Maznee whatsap Az, apa feeedback  
.
Masa tu, lepas 2 hari pakai. Az cakap buih pencuci muka tu banyak
.
Pakai sikit je dah cukup.
.
Toner muka tu pulak Az cakap berminyak. 
.
Masa maznee dengar tu nak tergelak juga
.
Sebab dah banyak kali dengar cam tu.
.
Agaknya sebab kita semua dah biasa pakai toner sekali picit keluar banyak
.
Toner nutriwhite ni lain
.
Picit sikit je dah rasa berminyak dan cukup satu muka 
.
Buktinya, lepas 7 bulan mula pakai. Masih ada lagi.
.
Dah dekat setahun kot.
.
Az cakap, lain ya pakai pencuci mula & toner nutriwhite ni
.
Sebab kesannya lambat. Tapi memang nampak.
.
Sekarang ni jerawat dah kurang, kulit muka pun nampak makin cerah & putih
.
Alhamdulillah.
.
Siap kata berbaloi dengan harganya.
.
Berkesan, tahan lama & selamat
.
😁
.
Lepas ni tak payahlqh tukar tukar lagi kan
.
Teruskan je pakai kalau dah puas hati.
.
Tamat sudah cerita Az. Mungkin bonda pun masih tercari cari skincare yang sesuai
.
Lepas ni cubalah pakai nutriwhite shaklee.
.
Ada soalan whatsap je Maznee ok. Maznee cerita sampai pandai.
.
Assalamualaikum wrmbth

0 Response to "Kulit wanita ini putih & cerah pakai set skincare nutriwhite shaklee"

Catat Ulasan

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. πŸ˜‰ Insyaallah akan lawati blog cik puan & bonda semula.🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„