Kulit wanita ini putih & cerah pakai set skincare nutriwhite shaklee

Kulit wanita ini putih & cerah pakai set skincare nutriwhite shaklee

.
Kulit wanita cantik pakai skincare
Assalamualaikum wrmbth.
.
Bestnya hati ini bila kulit jadi cerah & makin putih kan? Sanggup laburkan duit & masa untuk nampak lawa & menawan setiap masa kan
.
Cume itulah, dalam pasaran ni. Macam macam produk kecantikan ada.
.
Ada jenis sapu sapu gosok gosok sampai licin. Sampai cantik.
.
Ada pulak jenis makan pil suplemen & makan kolagen untuk cantik. Maznee pernah cerita pasal seorang ibu yang makin cerah & cantik lepas 3 minggu makan set kulit lawa shaklee.
.
Hati ni rase teringin nak cuba. Teringin sangat sampai rase tak tahan nak teriak.
.
Hehe
.
Tapi rase ragu ragu tu pun ada. Sebab selamat ke?
.
Entah entah ada bahan kimia berbahaya dalam ni.
.
Macam hydroquinon atau paraben.
.
Lagi teruk ada merkuri.
.
Memang lah nampak lawa lebih cepat & lazat seperti mee maggie.
.
Tapi cepat juga lah kita tempat tiket kelas pertama ke percutian di hospital.
.
Sebab semua bahan kimia tu bahaya tau
.
Kesan jangka panjang.
.
Dari nak kulit cantik. Jadi kulit plastik.
.
Takutnya.
.
Jadi bonda jelitawan & adik manis romantis.
.
Hati hati bila nak cuba produk baru ya.
.
Kalau sebelum ni maznee cerita pasal ibu yang dapat kulit cantik lepas makan vitamin untuk subur shaklee.
.
Kali ni kita tukar cerita
.

Pengalaman nak dapat kulit cantik & cerah dengan skincare semulajadi oleh ibu anak 2

.Kulit muka wanita putih cerah skincare nutriwhite shaklee
.
Skincare semulajadi nutriwhite lambat tapi berkesan selamat
.
Tahun lepas, dalam bulan jun 2016. Masa tu seingat Maznee dah dekat raya.
.
Masa puasa.
.
Ada Maznee terima whatsap dari puan Azwa (Bukan nama sebenar)
.
Maznee panggil beliau Az saja untuk penceritaan.
.
Az ni dah berkahwin & ada anak beberapa orang.
.
Tapi dari cara Az sembang, Maznee rase orangnya jaga kesihatan ni.
.
Sebab apa? πŸ˜„
.
Az bagitahu yang dia nak skincare yang selamat digunakan jangka masa lama.
.
Masa kami sembang ni, tengah hangat hangat nasi lemak panas berita kosmetik beracun
.
Jadi, tak naklah bila dah pakai tu sampai serasi
.
Tiba tiba dengar kat tv & berita, ada bahan berbahaya
.
Oh mai.
.
Kenot be like dis lah kan.
.

Produk nutriwhite shaklee skincare yang berkesan, selamat & tahan lama. Puas pakai 😍

.
Jadi Az nak tahu, ada tak set penjagaan kulit muka dari shaklee yang sesuai dengan kulitnya yang berminyak.
.
Masa tu Maznee pernah pakai nutriwhite shaklee. Bukan set penuh lah
.
Pakai mana yang Maznee rase perlu.
.
Dan memang puas hati. Sebab tahan lama & tak de bau pelik pelik.
.
Nak kata wangi cam bunga tu tak juga. Nak kata tak wangi pun tak juga.
.
Tapi yang pasti, dalam ni tak de bahan kimia.
.
Sebab standard shaklee ni tinggi.
.
Maznee rekemen Az pakai pencuci muka gentle deep foaming cleanser shaklee. Sesuai untuk kulit berminyak & sensitif
.
Pakai sikit je
.
Tapi buihnya banyak
.
Memang berbaloi 😍
.
Tahan 7 bulan atau lebih tau.
.
Dan juga toner & pelembap kulit nutriwhite shaklee. Soothing radiance whitening softener. Kulit tak kering & makin cerah. Secara semulajadi. Toner nutriwhite ni elok pakai lepas cuci muka untuk tutup liang roma yang dah terbuka
.
Barulah lembap je kulit tu. 
.
Dan tak kering di bakar sinaran laser dari matahari
.
Hehe
.
Toner nutriwhite juga berfungsi untuk memutihkan dan mencerahkan kulit wajah dari dalam.
.
Masa tu kan dah dekat raya.
.
Kalau Maznee lambat pos, memang alamatlah sampai lepas raya
.
Abang posmen pun cuti bonda tau. Suri hati incik posmen pun nak raya dengan abe tercinta.
.
Jadi, Maznee poskan laju laju.
.
Mujur sampai ngam ngam sebelum raya puasa.
.
πŸ˜€
.
Dalam 1 minggu sebelum raya.
.
Lepas beberapa hari.
.
Maznee whatsap Az, apa feeedback  
.
Masa tu, lepas 2 hari pakai. Az cakap buih pencuci muka tu banyak
.
Pakai sikit je dah cukup.
.
Toner muka tu pulak Az cakap berminyak. 
.
Masa maznee dengar tu nak tergelak juga
.
Sebab dah banyak kali dengar cam tu.
.
Agaknya sebab kita semua dah biasa pakai toner sekali picit keluar banyak
.
Toner nutriwhite ni lain
.
Picit sikit je dah rasa berminyak dan cukup satu muka 
.
Buktinya, lepas 7 bulan mula pakai. Masih ada lagi.
.
Dah dekat setahun kot.
.
Az cakap, lain ya pakai pencuci mula & toner nutriwhite ni
.
Sebab kesannya lambat. Tapi memang nampak.
.
Sekarang ni jerawat dah kurang, kulit muka pun nampak makin cerah & putih
.
Alhamdulillah.
.
Siap kata berbaloi dengan harganya.
.
Berkesan, tahan lama & selamat
.
😁
.
Lepas ni tak payahlqh tukar tukar lagi kan
.
Teruskan je pakai kalau dah puas hati.
.
Tamat sudah cerita Az. Mungkin bonda pun masih tercari cari skincare yang sesuai
.
Lepas ni cubalah pakai nutriwhite shaklee.
.
Ada soalan whatsap je Maznee ok. Maznee cerita sampai pandai.
.
Assalamualaikum wrmbth

0 Response to "Kulit wanita ini putih & cerah pakai set skincare nutriwhite shaklee"

Catat Ulasan

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. πŸ˜‰ Insyaallah akan lawati blog cik puan & bonda semula.🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„