Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

Sakit Pinggang & Punggung Ibu Hamil Ini Hilang Makan Shaklee

Sakit Pinggang & Punggung Ibu Hamil Ini Hilang Selepas Makan Shaklee

.
Wanita hamil sakit pinggang
Assalamualaikum Wrmbth. 
.
Apa khabar bonda hari ini. 
.
Rasanya ada yang sakit punggung & pinggang masa hamil ni kan? Tak selesa berdiri & duduk lama.
.
Biasalah tu kan.
.
Bila dah masuk trimester ke 2 & 3, perut makin besar. Sakit sana sini.
.
Mungkin salah postur tidur.
.
Tak selesa kan? 
.

Mungkin juga disebabkan pemakanan & diet bonda yang kurang seimbang. Nanti kena gastrik time hamil. Perut terasa berangin & senak. Pedih atas perut
.
Itu gastrik.
.
Sakit pinggang macam mana?
.
Sakit belakang ni memang ada kaitan dengan diet kita.
.
Contohnya kurang kalsium ke?
.
Terutama masa awal mengandung. Jelas terasa sakit pinggang di trimester 1.
.
Sebab kita tak lalu makan
.
Loya, nak minum susu tu keluar semula
.
Oh ya, Bonda juga elok baca. Senarai semak aktiviti ibu bijak semasa hamil Minggu 1 mengandung ni. Apa nak dibuat masa merancang nak tambah anak
.

Dan lain lain
.
Hari ini Maznee nak kongsi cerita Puan Leen dari Johor. 
.
Kisah Leen sakit belakang & tulang punggung semasa mengandung
.
Dan bagaimana cara menghilangkan sakit belakang yang berkesan.
.
Mari mulakan
.

Pengalaman ibu ini sakit pinggang & punggung semasa mengandung.

.Testimoni sakit pinggang punggung makan shaklee
Sebelum ni Maznee pernah kongsi kisah Leen. 
.
Masa tu Leen nak tambah anak.
.
Nak bagi riuh rumah
.
😍
.
Jadi Leen Nak anak ramai. makan produk shaklee untuk kesuburan. Ada masalah wanita sikit. Kerja banyak. Jadi stress. Hormon & haid jadi tak cantik.
.
Alhamdulillah, selepas genap 3 purnama lamanya. 
.
Maznee dapat berita Leen dah mengandung.
.
Rasa nak melompat pulak macam maznee yang dapat anak kan
.
Hihi
.
Setiap bulan berikutnya, Maznee ada tanya khabar kat Leen.
.
Saja nak sambung silaturahim.
.
Sampailah usia kandungan dalam 2 bulan lebih. Leen kata sakit sakit badan makin terasa.
.
Dan mata tu rasa mengantuk je
.
kalau ikutkan hati rasa malas nak pergi kerja. Tapi kalau tak kerja, siapa nak siapkan tugas yang menggunung atas meja tu kan?
.
Hihi.
.
Leen tanya Maznee, Shaklee ada set untuk ibu mengandung? Vitamin untuk ibu bekerja anak ramai. Best makan ni. Nak elak penat & alah melampau.
.
Memang ada pun.
.
Maznee rekemen set ini untuk atasi masalah sakit pinggang dan punggung tu
.

Set Vitamin Shaklee Untuk Ibu Mengandung Menderita Sakit Belakang & Punggung

.
Masa bonda mengandung, badan memang akan mudah sakit sakit.
.
Dah macam pintu kat rumah usang tu
.
Kalau kita tolak berbunyi bunyi.
.
Pinggang & punggung sakit salah satu sebabnya adalah kerana kurang kalsium.
.
Mungkin sebab kita tak suka minum susu.
.
Masa minum sarapan, kita lagi suka minum milo, kopi teh & nescafe. Dosa air secawan. Semua ni berkafein. Tak elok pada hb & darah merah.
.
Memang tak elok betul lah.
.
Terutama untuk ibu mengandung. Nanti badan jadi letih sangat & mengantuk.
.
Maznee rekemen set ini pada Leen. Set produk lengkap untuk ibu mengandung
.
  1. Vitalea
  2. Bcomplex
  3. Vitamin C
  4. Ostematrix
  5. ESP Shaklee
  6. Omegaguard
.
Alhamdulillah, dah ramai yang makan & memeranjatkan orang orang keliling
.
Sebab yang makan ni insyaallah, kalau betul caranya cergas betul. Tak macam orang mengandung
.
Leen ambil masa juga nak fikirkan, berbaloi atau tidak nak ambil semua ni
.
Alhamdulillah, lepas memikirkan semua baik & buruknya, Leen ambil juga produk shaklee ni.
.
Lagipun kami kan dah kenal agak lama juga. bermula dari set kesuburan shaklee
.
Jadi Leen dah percaya kat Maznee. 
.
Walaupun jauh juga Johor & Selangor, Leen percaya juga kat Cawangan ni. Agen shaklee rantau panjang klang 
.
Jauh di mata saja. Dekat di hati & di jari.
.
Whatsap kan ada
.

Testimoni Makan Vitamin Shaklee Semasa Mengandung dari Leen

.
Sekarang ni, Leen dah rasa perubahan ketara. Badan dah rasa cergas. Tak rasa mengantuk sangat macam seminggu lepas
.
Tanda badan kita cukup khasiat & HB dah naik
.
Dan yang paling menyeronokkan, sekarang ni dah tak sakit pinggang & tulang punggung lagi.
.
Leen bagitahu Maznee, semasa outstation tempohari bawa kereta jarak jauh.
.
Boleh duduk selesa dalam kereta. Dah tak sakit nak duduk lama lama
.
Kira berkesanlah tu kan
.
Maznee akan bantu Leen sampai melahirkan anak. Lepas tu sampai menyusu badan
.
Hahaha.
.
Kalau bonda pun ada masalah yang sama. Pinggang sakit sampai rasa tak selesa berdiri & berjalan
.
Punggung sakit sampai susah nak duduk & drive kereta
.
Whatsap saja Maznee di 019-265-3791. Nanti kita sembang ya.
.
Maznee akan rekemen set ibu mengandung yang bagus untuk elakkan badan bonda sakit sakit macam lepas joging rentas desa 5 km.
.
Hehe
.
Jump lagi, Assalamualaikum Wmrbth

.
.

2 Responses to "Sakit Pinggang & Punggung Ibu Hamil Ini Hilang Makan Shaklee"

  1. mcam mna kalau org tu xsuka minum susu n xsuka jugak telan pil2 ni?ada idea x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makanlah yang seimbang. Banyakkan makan keju. Ok kot

      Padam

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. πŸ˜‰ Insyaallah akan lawati blog cik puan & bonda semula.🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„