Maznee Azmi . Pengedar Shaklee pilihan hati. Yakin . Mesra . Berpengalaman

Pengedar Shaklee Shah Alam & COD Vitamin terus ke rumah Tanpa Pos!

masjid biru shah alam landmark shaklee

Tuan & puan tengah mencari pengedar shaklee di Shah Alam?

.
Jangan risau, Maznee boleh tolong
.
Insyallah vitamin Shaklee idaman hati Maznee hantar terus ke rumah anda secara COD atau pun melalui pos. Shah alam kan dekat saja
.
Tapi rasanya anda semua nak cepat kan. Tak payahlah pos pos ni
.
Leceh
.
Kalau waktu abang posmen datang, kita tak ada rumah. nanti kena pergi ambil sendiri di pejabat pos shah alam
.
Nak cari parking bukan main susah
.
Betul kan
.
Sebab selalu pergi sana pusing 2 3 kali tak dapat juga
.
Tunggu dalam kereta panas
.
Bazir minyak dan masa. Mungkin pergi masa puncak macam tu kot
.
Nak pergi waktu pejabat. Kita kan kerja
.

Pengedar Shaklee Shah Alam : COD Vitamin terus ke rumah Tanpa Pos!



.
Insyaallah Maznee mahir dengan selok belok semua jalan raya besar & jalan kecil di bandar Shah Alam kita.
.
Beritahu saja alamat & kami akan hantar terus ke depan pintu rumah anda.
.
Atau share location pakai aplikasi Whatsap
.
Senang kan
.
Nak pergi seksyen 7 sampai seksyen 36 di jalan kebun. Tak ada masalah. Kami ada wakil pengedar shaklee jalan kebun & serata Shah Alam
.
Kalau luar Shah Alam macam Klang tu pun kami boleh hantar. Tak ada masalah. Pengedar Shaklee Klang pun kami ada.
.
Kalau anda bekerja
.
Maznee hantar luar waktu pejabat. Kalau kerja di Shah Alam, nak kami hantar waktu pejabat pun boleh
.
Bagi saja alamat kilang dan pejabat tu
.
Nanti kita set masa
.
Tak payah susah susah nak keluar rumah berpanas matahari kan.
.
Minyak pun dah 3 minggu naik berturut turut (Masa Maznee tulis artikel ni
.
Hehe
.

Kisah COD Vitamin oleh pengedar shaklee di Shah Alam seksyen 7

Maznee selalu hantar terus ke rumah.
.


masjid seksyen 7 shah alam landmark
Penduduk seksyen 7 Shah Alam mesti tau tempat ni kan
Antaranya 2 minggu lepas Maznee hantar rumah puan Sar di Seksyen 7 Shah Alam
.
Puan Sar sebelum ni memang dah pernah makan produk Shaklee.
.
Berterusan makan vivix shaklee. 
.
Tapi dah berhenti beberapa bulan. Makin lama badan makin tak sedap. Tu yang nak makan balik. Memang banyak khasiat vivix Shaklee
.
Kebetulan hari tu puan Sar cuti tak pergi kerja
.
Ada di rumah
.
Order pukul 11. sampai ke rumahnya jam 3 petang
.
Ok lah tu kan
.
Pos laju pun belum tentu sampai hari esok
.
Maznee terus hantar hari yang sama
.

.
Google street view kan ada.
.
Maznee cek alamat yang tuan puan beri dalam internet. Tak ada pening pening nak sesat
.
Tapi ada masa sesat juga sebab salah masuk lorong
.
Sesat tak jauh

.
Canggih sekarang ni kan teknologi.
.
Maznee akan hantarkan vitamin shaklee yang masih lama tarikh luputnya. Dan hantar mase puan sedang bergelak ketawa kunyak pop corn kenduri kahwin di rumah.
.
Banyak lagi kisah hantar COD ni
.
Lain kali kita sambung lagi.
.
 πŸ˜
.
Jangan risau ya… 
.
Masalah tuan & puan yang duduk di Shah Alam boleh selesai. Semuanya dihujung jari je tau
.
Whatsap / sms pengedar Shaklee pebret di Shah Alam 
.
Maznee akan membantu pilihkan produk shaklee yang tepat untuk selesaikan hajat di hati.
.
Yang buatkan mandi tak basah & tidur tak kenyang.
.
Dan menghulurkan tangan lembut penuh vitamin kasih semasa & selepas tempahan produk shaklee. 
.

Hubungi Maznee saja & Whatsap di no 019-265-3791
.
Selepas persetujuan dibuat, penghantaran boleh dilakukan terus kepada anda secara cod
.

4 punca penduduk Shah Alam order Shaklee dengan whatsap Maznee sebagai pengedar shaklee pilihan

.
Bagi 4 sebab je pun dah banyak kan. Sebab tuan puan sibuk. Bagi sampai 30 sebab tak larat nak baca
.
Hehe:-
.
  1. 😎 Berpengalaman menggunakan produk Shaklee lebih kurang 4 tahun. Segala masalah atau pertanyaan anda mengenai Shaklee, akan Aida bantu selesaikan. 
  2. 😎 Maznee akan consult anda dari segi pengambilan vitamin & juga jadual pemakanan yang sesuai dengan masalah dan situasi anda. 
  3. πŸ˜„ Maznee juga pernah & sedang menggunakan Set bersalin, set kecantikan kulit & set menyusu Shaklee. 
  4. 😁 Maznee akan membantu anda sebaik mungkin untuk merasai keberkesanan produk Shaklee dan menjadi sebahagian daripada kami.

.
Jika anda memerlukan khidmat Maznee untuk penghantaran produk terus kepada adik & bonda, bagitau je. Kawasan anda. Shaklee petaling jaya pun ada kalau diperlukan
.
Hubungi number di bawah dan buatlah pesanan anda segera. 
.
Untuk mencuba produk, bertanyakan harga dan konsultasi percuma ini,sila hubungi saya di:

.
 Whatsupp / SMS: 

019-2653791 Maznee Azmi
ID Shaklee: 963860


Disclaimer: This website is not intended to replace professional consultation, diagnosis, or treatment by a licensed physician. If you require any medical related advice, contact your physician promptly. Information at hargasetbersalin.blogspot.com is exclusively of a general reference nature. Do not disregard medical advice or delay treatment as a result of accessing information at this site.


6 Responses to "Pengedar Shaklee Shah Alam & COD Vitamin terus ke rumah Tanpa Pos!"

  1. Eh eh kita dekatla mazni, saya kerja kat seksyen 14 ;), bab ni yang bagus sebab ada servis cod ke customer dan memudahkan mereka utk tidak mencari2 kat mana nak dptkan shaklee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang dekat tu

      Seksyen 14 tu boleh hantar waktu pejabat

      Hehe

      Tak jauh nak cod

      Padam
  2. Shah alam tu besar kan. Maznee boleh hantar cod ya? Senang nya untuk pelanggan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah kalau setakat area shah alam tu boleh saja hantar cod shaklee

      Padam
  3. WAH BAGUS SEKALI KHIDMATNYA TAK RISAU NK ODER SHAKLEE

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kak paridah yang mempunyai jari mahir menulis bait bait ayat puitis

      Padam

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. πŸ˜‰ Insyaallah akan lawati blog cik puan & bonda semula.🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„