Pengedar Shaklee Tumpat Kelantan. COD & Tak payah pos. Jimat Pitih!

pengedar shaklee tumpat kelantan

Tuan & puan tengah mencari pengedar shaklee di Tumpat?
.
Jangan risau, Aien boleh tolong
.


.
Insyallah vitamin Shaklee idaman hati Aien hantar terus ke rumah anda secara COD atau pun melalui pos. Tumpat kan dekat saja
.
Tapi rasanya anda semua nak cepat kan. Tak payahlah pos pos ni
.
Leceh
.
Kalau waktu abang posmen datang, kita tak ada rumah. nanti kena pergi ambil sendiri di pejabat pos Tumpat
.
Nak cari parking bukan main susah
.
Betul kan
.
Sebab selalu pergi sana pusing 2 3 kali tak dapat juga
.
Tunggu dalam kereta panas
.
Bazir minyak dan masa. Mungkin pergi masa puncak macam tu kot
.
Nak pergi waktu pejabat. Kita kan kerja
.

Pengedar Shaklee Tumpat Kelantan : COD Vitamin terus ke rumah Tanpa Pos! Molek belako



.
Insyaallah Aien mahir dengan selok belok semua jalan raya besar & jalan kecil di bandar Tumpat kita.
.
Beritahu saja alamat & kami akan hantar terus ke depan pintu rumah anda.
.
Atau share location pakai aplikasi Whatsap
.
Senang kan
.
Kalau anda bekerja
.
Aien hantar luar waktu pejabat. Kalau kerja di Tumpat, nak kami hantar waktu pejabat pun boleh
.
Bagi saja alamat kilang dan pejabat tu
.
Nanti kita set masa
.
Tak payah susah susah nak keluar rumah berpanas matahari kan.
.
Minyak pun dah 3 minggu naik berturut turut (Masa Aien tulis artikel ni
.
Hehe
.

COD Vitamin oleh pengedar shaklee di Tumpat Kelantan

Aien selalu hantar terus ke rumah kalau dekat
.
pantai genting tumpat
Pantai genting tumpat

shaklee tumpat




.
Google street view kan ada.
.
Aien cek alamat yang tuan puan beri dalam internet. Tak ada pening pening nak sesat
.
Tapi ada masa sesat juga sebab salah masuk lorong
.
Sesat tak jauh
.

.
Canggih sekarang ni kan teknologi.
.
Aien akan hantarkan vitamin shaklee yang masih lama tarikh luputnya. Dan hantar mase puan sedang bergelak ketawa kunyak pop corn kenduri kahwin di rumah.
.
Banyak lagi kisah hantar COD ni
.
Lain kali kita sambung lagi.
.
 πŸ˜
.
Jangan risau ya… 
.
Masalah tuan & puan yang duduk di Tumpat boleh selesai. Semuanya dihujung jari je tau
.
Whatsap / sms pengedar Shaklee pebret di Tumpat 
.
Aien akan membantu pilihkan produk shaklee yang tepat untuk selesaikan hajat di hati.
.
Yang buatkan mandi tak basah & tidur tak kenyang.
.
Dan menghulurkan tangan lembut penuh vitamin kasih semasa & selepas tempahan produk shaklee. 
.

Hubungi Aien saja & Whatsap di no 019-265-3791
.
Selepas persetujuan dibuat, penghantaran boleh dilakukan terus kepada anda secara cod
.

4 punca penduduk Tumpat order Shaklee dengan whatsap Aien sebagai pengedar shaklee pilihan

.
Bagi 4 sebab je pun dah banyak kan. Sebab tuan puan sibuk. Bagi sampai 30 sebab tak larat nak baca
.
Hehe:-
.
  1. 😎 Segala masalah atau pertanyaan anda mengenai Shaklee, akan Aien bantu selesaikan. 
  2. 😎 Aien akan consult anda dari segi pengambilan vitamin & juga jadual pemakanan yang sesuai dengan masalah dan situasi anda. 
  3. πŸ˜„ Aien boleh COD pada anda. Nak ambil sendiri pun boleh Whatsap saja 019-7-901-6823
  4. 😁 Aien akan membantu anda sebaik mungkin untuk merasai keberkesanan produk Shaklee dan menjadi sebahagian daripada kami.

.
Selain kawasan tumpat, sekiranya tuan puan nak vitamin shaklee secara COD. Boleh saja whatsap wakil wakil kami. Contohnya Pengedar shaklee petaling jaya pun ada kalau diperlukan
.
Atau kalau belah Selangor, di Shah alam. Kami ada wakil pengedar shaklee shah alam 
.

Di Klang pun ada. Tak ada masalah. Shaklee Klang pun kami ada.
.
Hubungi number di bawah dan buatlah pesanan anda segera. 
.
Untuk mencuba produk, bertanyakan harga dan konsultasi percuma ini,sila hubungi saya di:

.
 Whatsupp / SMS: 

019-2653791
ID Shaklee: 963860


Disclaimer: This website is not intended to replace professional consultation, diagnosis, or treatment by a licensed physician. If you require any medical related advice, contact your physician promptly. Information at hargasetbersalin.blogspot.com is exclusively of a general reference nature. Do not disregard medical advice or delay treatment as a result of accessing information at this site.
Pengedar Shaklee Tumpat Kelantan. COD & Tak payah pos. Jimat Pitih! Reviewed by Mazni Azmi on September 19, 2017 Rating: 5

5 comments:

  1. Owhh seronoklah customer pas ni boleh order hujung jari jer..hehe

    ReplyDelete
  2. Orang kelate area tumpat pakat pakat beli kat aien

    Senang sebab boleh COD saja kan

    ReplyDelete
  3. baguslah kalau ada perkhidmatan COD ini..

    tak susah nak pergi jauh..

    kawasan setempat pun ada

    ReplyDelete
  4. memang menjimatkan bagi org yang duduk sana . hehe

    ReplyDelete
  5. Yelah kalau dah dekat dgn rumah pengedar tu mintak je dia hantar terus ye Maznee..... cepat sampai, tak payah tertunggu tunggu hihi

    ReplyDelete

⛔⛔TERIMA KASIH KERANA MENINGGALKAN KOMEN ⛔⛔

🌼🌺🌸 Maznee memang rajin membalas komen bonda semua. TOP 10 Pengomen terbanyak akan dipaparkan di Kanan blog ini! Dapat backlink lagi. πŸ˜‰ 🌸🌺🌼
.
Selamat bersilaturahim πŸŒ„

All Rights Reserved by Cantik & Sihat Dengan Shaklee. © 2018

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.